מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תלתלים עם בייביליסאני25/04/2014
שלום רב,
רציתי לקבל חוות דעתכם המקצועית על המכשיר ליצירת תלתלים של חברת בייביליס: Curl secret styler c 1000 . האם באמת אפשר לייצר אתו לבד תלתלים כמו בסרטונים? צריך למרוח משהו על השיער לפני? ויש עוד דגם שנראה לי זהה לחלוטין וגם הוא של חברת בייביליס ומספר 2667U . מה ההבדל מלבד המחיר (הבדל של כ 400 ₪ בערך).
תודה רבה,
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה תודה תודה
אני27/04/2014רוני , אני מודה לך מקרב לך על ההסבר!
אין כמוך:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
אני27/04/2014מקרב לב:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה יקירתי
רוני חתוכה27/04/2014תודות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה סוג החלקה מתאים לי?לילך25/04/2014
יש לי שיער שחור טיבעי ומתולתל. אני רוצה לעשות החלקה וביררתי אצל כמה ספרים וכל אחד אומר אחרת. מקריאת ההודעות בפורום אני מבינה שאני צריכה כנראה החלקה יפנית. האם זה נכון?
האם יש חומרים מסוכנים בהחלקה יפנית?
ושאלה אחרונה, האם החלקת חימר היא מתאימה לשיער שלי ותחליק אותו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה סוג החלקה מתאים לי? - תגובה
רוני חתוכה26/04/2014שלום רב
חשוב לציין שמעצב שיער יודע דברים ועובד עם חומרי שיער שונים וטיבעי שיגידו דברים שונים.
חשוב מאוד לא להתפזר!!!
החלקה יפנית זה עולם וחייבים לדעת את התחום על בוריו.
כל דבר שיעשו אותו נכון לא מסוכן...מסוכן זה ללכת לאדם שלא מבין את השיער וגם עם החומר הכי טוב בעולם ישרוף לך את השיער.
רוצה החלקה יפנית???
רק יוקו, שיסיידו, ריבונדינג.
אלה 3 ההחלקות שיוציאו את שיערך מושלם אם תיגשי לבעל מקצוע אמין שמבין.
מזמין אותך לייעוץ גם טלפוני להבנת הנושא לעומק ואישית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבגלית .צ.25/04/2014
שאלה לרוני חתוכה-
החלקה מסוג קראטין היא ממש טובה השאלה היא האם היא מתאימה לשיער מתולתל ועבה ? השיער יהיה חלק?
תודה-שבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
רוני חתוכה26/04/2014שלום רב
לא ציינת האם שיערך טיבעי..אם כן לא מתאים לך חוץ מזה יהיה זה בזבוז כסף לעשות על שיער עבה ומתולתל כי זו מסיכה שעל הדרך מחליקה וזה גם זמני והשיער חוזר לעצמו.
רוצה חלק? רק החלקה יפנית קבועה אצל מומחה שאת סומכת עליו או מהמלצה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיערעדן22/04/2014
יש לי שיער עבה מאוד עשיתי החלקה וההחלקה כ נשארה טיפה השיער שלי מתותלתל גלי עבה הבעיה היא שבשיער יש קשרים קטנים ממש כאילו קשרו את השיערה ואז אני תולשת פחות את החלק אי אפשר לפתוח אותם רק לגזור וזה קורה לבד אני לא יודעת למה זה קורה ויש את בהרבה שיערות מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער - תגובה
רוני חתוכה22/04/2014שלום רב
חייבים להגיע לבעל מקצוע לאבחון..אם השיער יבש חייבים לגזור שיער פגום!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה המלצה לספריי עיצובדנית21/04/2014
שלום
אני רוצה לרכוש ספריי עיצוב ומאוד מבולבלת מרוב המוצרים המוצעים.
אני אוהבת לעשות בייביליס, אבל יש לי שיער מאוד עקשן והבייביליס נהרס לי לאחר שעה- שעתיים
אני מחפשת ספריי שיחזיק את הבייביליס למהלך היום, אך חשוב לי שהשיער לא יהיה נוקשה (כמו בשימוש לאחר מוס).
האם תוכלו להמליץ לי על ספריי?
איזו דרגת חוזק עלי לחפש?
אשמח מאוד לתשובה
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה המלצה לספריי עיצוב - תגובה
רונן פלג22/04/2014ישנם חומרים במרקם ג'ל מאוד עדין שמעניקים חוזק קל ועדיין נשארת גמישות וגם מתפקדים כמגן חום 1- label.m- Gel מחיר מומלץ 150שח'
2-montibello - RIZO GELL מחיר מומלץ 120שח'
לאחר החפיפה מפזרת כמות בגודל של כחצי שקל על כל השיער מסרקת על מנת ליצור פיזור אחיד מייבשת את השיער ואז עוברת עם המקלון או המתלתלת או מחליק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה זמניתרותם19/04/2014
היי,
אני מאוד מתלבטת בין סוגי ההחלקות. השיער שלי הוא טבעי, דיי בריא, גלי-מתולתל ונפוח ובשלב הזה החלקה קבועה מרתיעה אותי.
האם קיימת החלקה זמנית שלא מושפעת או ניזוקה באופן משמעותי ממי ים/כלור? (כמו החלקת הקראטין).
האם החלקת חימר או החלקת בוטוקס יתאימו ? שמעתי עליהן המלצות.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה זמנית - תגובה
רונן פלג20/04/2014קיימת החלקה זמנית ל3-4 חודשים של חברת מונטיבלו והיא ללא פורמלין וללא אמוניה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רותם20/04/2014וההחלקה הזו עמידה בפנים מי ים/כלור?
קראתי באתר שלך שהיא מכילה קראטין וממה שהבנתי מלחים וכלור פוגעים בקראטין.
תודה :))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
רונן פלג20/04/2014מי ים וכלור פוגעים גם בשיער טבעי לכן חשוב להשתמש בשמפו מקצועי שרמת המלח שבו נמוכה במיוחד וגם מכיל חומרי טיפוח איכותיים לשיפור המרקם והמבנה של השיערה עצמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי!לי18/04/2014
אהלן!
אשמח להמלצה על מוצרים איכותיים לשיער צבוע שישיבו את הברק והגמישות :)
תודה גדולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי! - תגובה
רונן פלג20/04/2014בוודאי ......של label.m שמפו וקונדישינר מסדרת colour stay חוץ מהדברים שציינת היא גם מונעת דהיית צבע ב 40 אחוז ומורכבת מרכיבים טבעיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה כיף! תודה רבה!
לי20/04/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שטיפהחן17/04/2014
היי, רציתי לדעת אם ישנה שטיפה שאפשר לעשות על גוונים בשיער שאם מורחים אותה על כל השיער היא תשפיע רק על הגוונים המובהרים ועל הרקע הטבעי לא?
אני רוצה לפזר מעט פסים בהירים בצבע בהיר על חלקים מסויימים בשיער ואז במקום שישארו בלונדיניים לתת להם גוון מסויים.
אבל לא רוצה בשום פנים שהצבע של השטיפה ישפיע על צבע השיער הטבעי שלי. אני רוצה שהרקע ישאר טבעי לגמרי ושהשטיפה לא תשנה אותו אלא רק את הפסים עצמם.
יש שטיפה כזאת או דבר כזה? ואם כן איך קוראים לזה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על שטיפה - תגובה
רוני חתוכה17/04/2014שלום רב
שטיפה זהו צבע שנשטף ואינו נשאר קבוע והוא מתאים בדיוק למה שאת מתארת...אין בעיה כלל לקבל את מה שאת מבקשת עם חמצן 3%.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוונים על שיער צבועחן17/04/2014
היי , רציתי לדעת האם אני יכולה לעשות גוונים על שיער צבוע בצבע חום שוקולד שדהה .
פשוט יש לי שיער לבן והבנתי מהספר שאי אפשר לצבוע גוונים על צבוע.
אבל אני לא רוצה להעריך עם לבן.
האם יש אלטרנטיבה אחרת?? תודה וחג שמח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים על שיער צבוע - תגובה
רוני חתוכה17/04/2014שלום רב
אין בעיה בכלל לעשות גוונים על שיער צבוע...חד משמעית.
והחליפי את הספר בלי להעליב...בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך בנושא החלקהגלית .צ.16/04/2014
שלום וחג שמח.
הייתי בהייר סנטר והם קוראים להחלקת קרטין החלקה טבעית, השיער שלי מטבעו בריא אך מתולתל ונפוח . התוצאה הייתה שיער נעים ורך פחות נפוח אך לגמרי לא חלק. אני רוצה לעשות החלקה שלא תהרוס את השיער גם בטווח הרחוק ואולי גם לשנות צבע יש לי שיער שחור ושיער לבן שהולך ומתרבה לצערי.
הצוות פה נראה לי ממש מקצועי ואמין מה שלא פשוט למצוא היום.
תודה- גלית צברי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך בנושא החלקה - תגובה
רוני חתוכה16/04/2014שלום רב
החלקת קראטין הינה מסיכת שיקום שעל הדרך מחליקה ובאופן שונה משיער לשיער ובטווחי זמן שונים השיער משתנה ככה שאין אחריות כמה זמן השיער יישאר חלק.
החלקת קראטין אינה מתאימה לשיער טיבעי מאחר וההחלקה תפוג מהר מאוד על סוג שיער שכזה.
החלקה יפנית או ריבונדינג תביא אותך לתוצאה קבועה אך חייבים לעשות אבחנה מדוייקת לקבלת תוצאות מעולות וקבועות.
בקראטין לא צריכים שום אבחנה ובמקרים רבים זה כמו לזרוק כסף לפח מאחר והאבחנה אינה נכונה לשיערך לא ייגרם נזק וכמו כן לא ייצא כלום או שההשפעה תהיה לזמן מסויים ללא כל אחריות מצד הספר וקל מאוד לשכנע לקוחה לעשות משהו ללא לקיחת אחריות...לכן חשוב מאוד לראות אותך פיזית ולתאם ציפיות ולהעניק לשיער את הדבר הנכון עבורך ולא עבור הספר מבחינת הנוחות שלו והמוצר הזול איתו הוא עובד אם את מבינה למה התכוונתי.
אם שיערך טיבעי אל תשני צבע עדיין אלא עיברי את טיפול ההחלקה ורק לאחר מכן שני את הגוון.
מזמין אותך לייעוץ להבנת הנושא מקרוב ולא רק באינטרנט או בפורומים הרבים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לגבי ההחלקהרונית15/04/2014
האם מותר לשים קרם לחות על שיער שעבר החלקה יפנית?
או שזה פוגע בהחלקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לגבי ההחלקה - תגובה
רוני חתוכה15/04/2014שלום רב
אין בעיה לשים קרם לחות החשוב הוא שקרם הלחות נספג אחרת השיער יתייבש.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך מקודם ו..
רונית15/04/2014גם אם ההחלקה נעשתה לפני יומיים, זה עדיין לא יפגע בה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך מקודם ו.. - תגובה
רוני חתוכה15/04/2014שלום רב
אין בעיה כלל...השיער אחרי הפעולה ''נח'' ומותר להחדיר לחות ולמעשה זה מתבקש.
לאחר כל חפיפה מומלץ מאוד למשוח את השיער בשמן קראטין אשר נספג בשיער ולאחר מכן אם רצוי ניתן למרוח קרם לחות כרגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמפו לשיער שומני לאחר החלקהמירה14/04/2014
היי,
השיער שלי שומני, דק ודליל ולפני כשבועיים עשיתי החלקת קרטין לאחר צביעת השיער.
אני משתמשת כרגע בשמפו ללא מלחים של נטורל פורמולה אך השיער נהיה שומני במהירות וכבר אחרי יום וחצי אני צריכה לחפוף שוב.
אשמח להמלצה לשמפו שישמור על ההחלקה אך לא יהיה שמנוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמפו לשיער שומני לאחר החלקה - תגובה
רוני חתוכה14/04/2014שלום רב
ממליץ לך על שמפו של לייבל מ. מיוחד אורגני וטיפולי לשיער יבש פגום ולאחר החלקות.
ידוע שסוגי שמפו זולים תרתי משמע, הינם בעלי חומר פעיל ירוד, כך שאת קונה בעיקר מים וריח. ובכלל כל המוצרים של נטורל פורמולה או לפחות רובם אינם נספגים ושמנוניים נורא...החיסכון בסוף עולה יקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שומני לאחר החפיפה לאחר עשיית ה
אנה30/04/2014????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפחח..
דנית28/04/2015"מומחה"?! אתה עשית לי החלקת שיער הכי מכוערת בעולם! וברוב חוצפתך סיפרת אותי קארה אחרי זה כי שרפת לי את כל הקצוות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער, החלקת שיער.מורן13/04/2014
שלום, ותודה מראש על העזרה.
יש לי שתי שאלות שאשמח לקבל עלייהן תשובה.
1. קניתי מוצר בשם glatt של שוורצקוף מספר אפס.
זו החלקה ביתית.
ורציתי לשאול אם לפני שמורחים את החומר על השיער, צריך לשטוף את השיער?
שאלה שנייה-
קניתי צבע שיער של גרנייר שניקרא olia, צבע לשיער בשטיפה, וגם אותו אני עושה לבד בבית.
ורציתע לשאול, אם עשיתי חינה לפני 4 חודשים, מתי אוכל לצבוע את השיער?
ועוד דבר אחד קטן..
כמה זמן לאחר ההחלקה ( שהזכרתי ) אני יכולה לצבוע את השיער?
זאת אומרת כמה זמן לאחר הצביעה אוכל לבצע את ההחחקה והפוך, כמה זמן לאחר ההחלקה אוכל לצבוע?
זה מאוד חשוב לי
ואני מאוד מאוד אודה לכם על תשומת הלב, אני יודעת שאלו המון שאלות, אך אשמח לפירוט.
שאלתי כבר בעבר ונאמר לי ללכת לספר ובכלל לא קיבלתי תשובה למה שקיבלתי.
בבקשה אשמח לקבל תשובות על השאלות ולא תשובות עקיפות כמו שקרה בעבר.
ממש ממש ממש תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער, החלקת שיער. - תגובה
רוני חתוכה13/04/2014שלום רב
החלקה ביתית של שוורצקופף הינה החלקה אלקלאית מאוד מיושנת וגורמת לשיער יבש ובכלל לא הייתי ממליץ להרוס שיער עם החלקות מעין אלה.
שנית, לפני כל החלקה חופפים את השיער מייבשים ומורחים.
לפני שעושים החלקה קודם כל צובעים אם שערך כבר צבוע מלכתחילה...אם הוא טיבעי לא לצבוע אלא להחליק קודם כל.
לסיכום: את עושה הכל כדי להרוס את השיער שלך בכל שאלה ששאלת וכל זה שייך לשנות ה-80 וה-90 .
באמת שלא הייתי ממליץ לך לעשות זאת...השקיעי מעט יותר זמן והגיון ותקבלי מעבר לכל דמיון...בכל אופן בהצלחה...ומקווה שעניתי לשאלותייך ובהרחבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער השתנה בצורה קיצוניתנועה13/04/2014
שלום,
עד לפני בערך 7 שנים השיער שלי היה מאוד מקורזל, ממש בקבוקים, כשהשורשים וקצת מטה הם חלקים (התלתלים התחילו בערך מעל לאוזן).
לפני בערך 3-4 שנים השיער שלי הפך להיות חלק, גם אחרי שהסתפרתי לאורך קצר...היה קצת דליל אבל מלא ברק ולגמרי חלק, כמו של תינוקות.
לאחרונה שוב הפך להיות גלי, מלא נפח, יבש מאוד, חסר צורה.
אף פעם לא השתמשתי בחומרים לשיער או החלקתי באיזשהו אופן...תמיד מסתרקת כשהשיער רטוב, משתמשת בשמפו ומרכך רגילים פעם ביומיים.
יש דרך להחזיר את השיער למצבו החלק? למה הוא השתנה כל-כך?
תודה
נועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער השתנה בצורה קיצונית - תגובה
רוני חתוכה13/04/2014שלום רב
שיער משתנה עם השנים בדיוק כמונו ולעיתים אנו צריכים לעזור לו להראות טיבעי ונכון וללא שיעבוד מיותר.
לקבלת מענה נכון יותר את חייבת להגיע למעצב שיער לייעוץ כששערך חפוף וטיבעי מהבוקר ולקבלת התשובות הנכונות לגבי שיערך לאן...???
אשמח לראותך לייעוץ נכון...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקהגלית .צ.13/04/2014
שלום רב.
יש לי שיער מתולתל עבה ויבש מטבעו. לפני כ-4 חודשים עשיתי החלקה טבעית ואכן השיער היה יותר רך ומבריק אך לא חלק אלא גלי (לא ברור לי למה קראו לתהליך החלקה) כיום השיער חזר לקדמותו .
אני רוצה לעשות החלקה לצמיתות אך שלא ייהרס לי השיער .
אשמח לקבל ייעוץ.
שאלה נוספת מהי החלקת ריבונדינג?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבודה בעיניים
אדוה13/04/2014זה ניראה לי סתם בולשיט כל ההחלקות האילו... עשיתי כבר שניי סוגים של החלקות וכלום... עדיף כבר להשקיע במחליק שיער חשמלי וטוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבודה בעיניים - תגובה
רוני חתוכה13/04/2014שלום רב
רואים ומבינים לפי תשובתך שאין לך מושג בכלל על מה את בכלל כותבת!!!
החלקה זה חומר!!! וחומר הינו ביד היוצר!!! גם אם נשתמש בהחלקה הטובה ביותר בעולם עלולים לשרוף את השיער כתוצאה מאבחנה לקוייה, לכן חשוב להבין שהספר הוא זה שאחראי לתוצאה המושלמת ולא ההחלקות!!!
בדיוק כמו באוכל גם אם נשתמש בחומרי הגלם הכי טובים ולא נדע לבשל האוכל לא יצא טעים.
במילים אחרות, את אומרת עדיף ללכת למסעדה גרועה או להכין אוכל רע וזהו כי כל מסעדות הגורמה זה בולשיט...קו מחשבה לקוי!!!
המחליק זה הדבר הכי רע לשיער!!! ואם את עדיין חושבת כך המשיכי כך ותדעי את התוצאות לגבי שיערך בקרוב מאוד...ולצערי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה - תגובה
רוני חתוכה13/04/2014שלום רב
אינני מבין מה זאת החלקה טיבעית? האם זו החלקה שנראית טיבעי? האם זאת קראטין שגורמת לשיער למראה ללא נפח?
לא ברור כלל מה עשה הספר בשיערך אך אני מבין מכך שזאת לא החלקה קבועה!!!
החלקת ריבונדינג הינה החלקה יפנית עילית והינה שיקומית ומתקנת גם שיער שניזוק או לא הוחלק כראוי והינה היחידה שיוצרת מראה חלק מבריק טיבעי מהיר ללא מגבלות מיותרות כשניתן כבר למחרת לחפוף לאסוף ולהתנהג עם השיער כרגיל והכי חשוב זוהי החלקה לצמיתות.
אשמח לראותך לייעוץ מודרך ונכון עבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בנושא החלקה
גלית .צ.16/04/2014שלום וחג שמח.
הייתי בהייר סנטר והם קוראים להחלקת קרטין החלקה טבעית, השיער שלי מטבעו בריא אך מתולתל ונפוח . התוצאה הייתה שיער נעים ורך פחות נפוח אך לגמרי לא חלק. אני רוצה לעשות החלקה שלא תהרוס את השיער גם בטווח הרחוק ואולי גם לשנות צבע יש לי שיער שחור ושיער לבן שהולך ומתרבה לצערי.
הצוות פה נראה לי ממש מקצועי ואמין מה שלא פשוט למצוא היום.
תודה- גלית צברי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בנושא החלקה - תגובה
רוני חתוכה16/04/2014שלום רב
החלקת קראטין הינה מסיכת שיקום שעל הדרך מחליקה ובאופן שונה משיער לשיער ובטווחי זמן שונים השיער משתנה ככה שאין אחריות כמה זמן השיער יישאר חלק.
החלקת קראטין אינה מתאימה לשיער טיבעי מאחר וההחלקה תפוג מהר מאוד על סוג שיער שכזה.
החלקה יפנית או ריבונדינג תביא אותך לתוצאה קבועה אך חייבים לעשות אבחנה מדוייקת לקבלת תוצאות מעולות וקבועות.
בקראטין לא צריכים שום אבחנה ובמקרים רבים זה כמו לזרוק כסף לפח מאחר והאבחנה אינה נכונה לשיערך לא ייגרם נזק וכמו כן לא ייצא כלום או שההשפעה תהיה לזמן מסויים ללא כל אחריות מצד הספר וקל מאוד לשכנע לקוחה לעשות משהו ללא לקיחת אחריות...לכן חשוב מאוד לראות אותך פיזית ולתאם ציפיות ולהעניק לשיער את הדבר הנכון עבורך ולא עבור הספר מבחינת הנוחות שלו והמוצר הזול איתו הוא עובד אם את מבינה למה התכוונתי.
אם שיערך טיבעי אל תשני צבע עדיין אלא עיברי את טיפול ההחלקה ורק לאחר מכן שני את הגוון.
מזמין אותך לייעוץ להבנת הנושא מקרוב ולא רק באינטרנט או בפורומים הרבים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


(1).jpg)