צינור דמעות חסום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צינור דמעות חסום
    דן
    11/02/2008

    שלום. לבני בן השלושה חודשים אובחן ע"י רופא עינים צינור דמעות חסום. הודרכתי לבצע לחיצות חזקות עם האצבע כלפי האף פעם ביום בנוסף לאנטיביוטיקה. בכל פעם התינוק בוכה מאוד ולאחר מכן העין נפוחה מאוד ואדומה. הדבר נמשך כבר כ- 20 ימים ועדיין לא נראה שהבעיה נפתרה. האם ההמלצה הינה להמשיך עוד ועוד? האם יש פתרונות נוספים (לא ניתוח)? האם יתכן שחסימה כזו תיפתח לבד עם הזמן? יש לציין שביצוע הלחיצות קשה מאוד שכן מדובר בלהכאיב לתינוק. מה המלצתך בנושא? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינור דמעות חסום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיסוי לטיפול בחסימה בדרכי הדמעות

    ד''ר עידי מצר
    11/02/2008

    אין צורך לבצע עיסוי חזק. כדאי להגיע להדרכה אצל רופא עיניים לילדים. סטטיסטית 90% מהמקרים נפתרים באורח עצמוני עד גיל שנה. עיסוי עוזר להמנע מניתוח לשטיפה וצנטור דרכי הדמעות. לגבי האנטיביוטיקה - יש מקום לתת אותה רק אם יש החמרה חריפה ולא בהכרח כטיפול שגרה העלול ליצור חיידקים עמידים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו