בדיקת ראיה לילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת ראיה לילד
    אמא מודאגת
    28/02/2008

    לילדי בן שנה ו 11 חודש נעשתה בדיקת עיניים לפני חודש שהתוצאה היתה4.50+ . היום נעשתה בדיקה נוספת ע"י מכון אורטופטיקה של קופ"ח כללית ונמצא בעין אחת בין 5 וחצי ל6 , ונרשם לי מרש למשקפיים שבו רשוםSPH +2.00 בשני העניים.

    1. מה הסיבה שבשני הבדיקות ישנם תוצאות שונות ? הבדיקה הראשונה המתנו 45 דק עם הטיפות ובבדיקה היום המתנו כ 30 דק האם זה אומר משהו ?
    2. האם יש צורך בכל מקרה להתייעץ עם רופא מומחה פרטי בגלל ההבדלים בין התוצאות ?
    3. האם כדאי מיד לשים לו משקפיים או שכדאי להמתין שיגדל לצורך בדיקה יותר מעמיקה של ראיית תמונות וכ"ו ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת ראיה לילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת רוחק ראיה בתינוק

    ד''ר עידי מצר
    28/02/2008

    אינני יודע עם איזו תרופה השתמשו לבדיקת העיניים. לכל סוג של טיפות יש את שיא ההשפעה ואת עוצמת ההשפעה על שיתוק המיקוד של העיניים על מנת האם יש צורך במשקפים. כעקרון בין חצי שעה ל-40 דקות מספיק בד"כ כדי לקבל את שיא ההשפעה, כך שמשך ההמתנה נשמע סביר. האם לתת משקפים ובאיזה מרשם תלוי במספר גורמים כגון המצאות פזילה, מידת רוחק הראיה וגיל התינוק. אין צורך להמתין עד שהילד יגדל ויוכל לראות תמונות., אלא מומלץ שרופא עיניים ילדים יבצע בדיקה, מאחר ובהחלט ההבדל בין התוצאות יכול להיות משמעותי בהחלטה על מתן משקפים או המתנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו