שאלה בדבר הרכבת עדשות מגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בדבר הרכבת עדשות מגע
    ירדן
    04/05/2008

    שלום, אני בן 23 ורואה בעין אחת בלבד. איבדתי את עין ימין כתוצאה ממחלת הCOATS בגיל שנה, וכיום אני מרכיב בה פרוטזה לאחר אינוקלאציה מלאה בוצעה בגיל 11. עין שמאל כיום בריאה ונמצאת במעקב תקופתי של כחצי שנה. כילד סבלתי מעט בדלקות בשתי העיניים (עד לשלב האינקולאציה בעין ימין) אך ב10 השנים האחרונות לא נרשמה כל בעיה בעין הבריאה.כמו כן, אני מרכיב משקפי ראייה -5.5 עם צילינדר.
    שאלתי היא האם אני יכול להרכיב עדשת מגע בעין הבריאה (לא כתחליך אלא כאופציה נוספת למקרים מסויימים), האם יש בכך סיכון לעין הבריאה? ואם כן מהו?
    בתודה, ירדן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בדבר הרכבת עדשות מגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרכבת עדשות מגע בעין יחידה שרואה

    ד''ר עידי מצר
    04/05/2008

    אני ממליץ חד משמעית על שימוש במשקפי ראיה משני טעמים. האחד, שצריך להגן פיזית על העין הטובה היחידה שלך. שנית, כל עוד אתה רואה טוב עם המשקפים שלך, לא כדאי לשים עדשות מגע בעין זו, מאחר ואם הזמן יש נטיה לפתח דלקת אלרגית הגורמת לאי נוחות, אודם והפרשה ומצריכה לחדול מהשימוש בעדשות המגע, להצטלקות ולשימוש בתרופות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו