היפופגמנטציה במקולה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפופגמנטציה במקולה.
    אסתי
    19/05/2008

    שלום, ביתי בת חודש ושבוע בחשד לאלביניזם (לפי רופא הילדים אלבנית בדרגה נמוכה). בבדיקת רופא עיניים שנערכה לפני כשבוע נאמר לנו כי בקשתית ניכרת transillumination )( מה זה?) עצב ראיה בהיא מעט גבולות ברורים רשתית שטוחה בהירה ללא פיגמנטציה במקולה לא מתרשם מניסטגמוס. רציתי לדעת האם הפיגמנטציה במקולה יכולה להשתנות?עד מתי פחות או יותר? במידה ולא האם צפוי הגרוע מיכול ואם כן מהו( כי אין פיגמנטציה בכלל) ואם תוכל להפנות אותי לחומר קריאה אשמח כי כל ניסיונותי עלו בתוהו הרבה תודה אסתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפופגמנטציה במקולה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלביניזם

    פרופ` יאיר מורד
    19/05/2008

    שלום רב
    לשאלותיך:
    transillumination )( מה זה?) מדובר בממצא המופיע בכל הילדים עם אלביניזם שבו יש מעבר אור דרך הקשתית של העין עקב מיעוט פיגמנט. זה אבחנתי לאלביניזם.
    רציתי לדעת האם הפיגמנטציה במקולה יכולה להשתנות?עד מתי פחות או יותר?
    כמובן. גיל חודש הוא מאוד צעיר ועד גיל שנה צריך להיות שיפור.
    במידה ולא האם צפוי הגרוע מיכול ואם כן מהו( כי אין פיגמנטציה בכלל)
    אינני יודע מה כוונתך "הגרוע מכל" אני עוקב אחרי ילדים רבים עם אלביניזם. כולם לומדים בבתי ספר רגילים ומנהלים חיים רגילים. רובם מאוד מאוד אינטילגנטיים (יותר מהממוצע)... אף אחד לא מרגיש שקרה לו "הגרוע מכל". אז סבלנות. לא להכנס לפאניקה. התינוקת עדיין צעירה מאוד ויש לחכות ולראות איך תתפתח. בנתיים תבחרי לך רופא עיניים לילדים שיעקוב אחריה כי זאת "חתונה" לשנים רבות.
    לגבי חומר קריאה תקישי ALBINISM בגוגל ותמצאי חומר רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו