ראיה לקויה לתינוק בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ראיה לקויה לתינוק בן שנה
    יוליה
    24/08/2008

    שלום רב! אחיין שלי נולד לפני כשנה בלידה טראומטית (בראש), לאחר בדיקות לאורך השנה נראה שכל הפגיעות (שטף דם במוח) נעלמו. הוא מתנהג רגיל , מאוד פעיל ומתפתח כראוי. לפני כשבוע עשו לו בדיקת ראיה ורופא אמרה שיש לו מספר (2 -) בשתי העיניים (לאחר שרופאה אחת לפני אמרה שהמספר הוא 4- ) . חשוב לציין שהוא גר ברוסיה ואני מאוד מודאגת ממה שרופאים אומרים שם. מה דעתך, האם צריך באיזו שהיא צורה כבר להתחיל לטפל בעניין - משקפיים למשל? האם זה יכול עוד להשתפר? מה עוד המלצות לתינוק בגיל זה עם בעיית ראיה? לפי ההתנהגות שלו לא נראית בעיה , רק בבקירת מכשיר. שני ההורים שלו עם ראיה טובה ללא משקפיים, לי (דודה) יש משקפיים מספר 5- האם זה תורשתי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראיה לקויה לתינוק בן שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראייה לקויה

    פרופ` יאיר מורד
    25/08/2008

    לא נראה שיש קשר ללידה. צריך לוודא שנעשתה בדיקה עם הרחבת אישונים אחרת הבדיקה לא אמינה בכלל. אם אכן המספר הוא 2.0 - הייתי נותן משקפיים. זה יכול להיות תורשתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו