המלצה על רופא עיניים או לא...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על רופא עיניים או לא...
    עינת
    29/10/2008

    מבקשת לשתף אתכם במקרה שקרה לי במרפאה של תל השומר אצל תמרה ויגננסקי, סגנית מנהלת מחלקת עיניים. במרפאה היה חשש רב למחלה תורשתית אצל בני- במהלך הבדיקה שאלנו את הרופאה מה עלינו לעשות בעקבות המחלה הגורמת לעיוורון והתשובה הייתה "מצאי לילד (בן 5) מקצוע לחיים שהוא יוכל לעסוק בו כשהמצב ידרדר... את זאת נאמר לנו יחד עם הידיעה המרה שגם ככה הייתה קשה מנשוא אבל לרופאה הנל לא היה שמץ של אנושיות וצמררה אותי ואת בעלי.... הדברים נאמרו בטרם התקיימה בדיקה אלקטרונית כך שהיה אפשר לתת לנו זמן לעכל ורק בפגישתנו הבאה לרדת לעומקם של הדברים, ההשלכות והחשיבה העתידית. חוסר הרגישות היה מזעזע כך שגם בזמן ששאלנו שאלות אחרי בשורה נוראית שכזאת קיבלנו תשובות לאקטניות!!! גם אם היא רופאה בעלת ידע נרחב זה עדיין לא הופך אותה לרופאה טובה- רופא נמדד גם בסבלנותו, באנושיותו, אמפטיה וכו'. לשמחתי לבני אין את המחלה והבדיקה אישרה זאת ואין לי בעיה עם האבחנה ושהלכנו לבדוק לעומק רק האנושיות הייתה חסרה מאוד מאוד! רק בריאות לכולנו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על רופא עיניים או לא..

    ריקי
    31/07/2010

    בהמשך לנושא שכתבה עינת, אני מבינה ומסכימה עם חוות הדעת שנכתבה על דר' ויגננסקי יפה.
    רופא בכיר כמה שיהיה אינו רשאי לפגוע ברגשות הזולת.
    לצערי הרב, לרופאה הזאת אין מידת רגישות מינימלית לבני אדם המגיעים לקבל מזור ועזרה.
    גם אנו חווינו את התנהגותה המזלזלת וחוסר הכנות, שגרמו לנו לרתיעה רבה.
    דר' ויגננסקי היא אולי רופאה לחולים המקובלים עליה, השייכים למעמד מסויים,
    כי אלו שאינם טובים בעיניה מרגישים היטב את הקור והניכור המנשבים כסיביר הקפואה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על רופא עיניים או לא..

    ריקי
    31/07/2010

    בהמשך לנושא שכתבה עינת, אני מבינה ומסכימה עם חוות הדעת שנכתבה על דר' ויגננסקי
    רופא בכיר כמה שיהיה אינו רשאי לפגוע ברגשות הזולת.
    לצערי הרב, לרופאה הזאת אין מידת רגישות מינימלית לבני אדם המגיעים לקבל מזור ועזרה.
    גם אנו חווינו את התנהגותה המזלזלת וחוסר הכנות, שגרמו לנו לרתיעה רבה.
    דר' ויגננסקי היא אולי רופאה לחולים המקובלים עליה, השייכים למעמד מסויים,
    כי אלו שאינם טובים בעיניה מרגישים היטב את הקור והניכור המנשבים כסיביר הקפואה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו