רטיה לעין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רטיה לעין
    הילה
    12/11/2008

    שלום, היינו אצלך לבדיקה (דר' יאיר מורד) לאחר שלבני יש פזילה בשתי העיינים גם לרחוק וגם לקרוב ומרכיב משקפיים כבר שנה. ההמלצה היתה לשים רטיה ל 4 שעות ביום מאחר שפיתח עין עצלה בעין ימין. הבעיה היא שבני לא מוכן בשום פנים ואופן לשים את הרטיה. מה שכן הצלחנו לשים את הרטיה העל המשקפיים והוא לא מורד אותם. שאלתי היא האם הדבר אפקטיבי ? או שאין טעם לשים על המשקפיים את הרטיה. הוא בן שנתיים ופשוט תולש אותה מיד החזרנו אותה מיליון פעם אבל הוא פשוט לא מותר האופטמטריסט אמר לנו שזה לא אפקטיבי באותה מידה אבל כן נותן לעין העצלה לעבוד יותר ולהתאמץ יותר. תודה הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רטיה לעין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רטייה

    פרופ` יאיר מורד
    12/11/2008

    צריך לוודא כי הוא לא מציץ פשוט מתחת לרטייה כאשר היא על המשקפיים. נראה לי שלכן הוא מסכים...
    בנושא הזה אין ברירה. צריך להיות מאוד אסרטיביים כי אם הרטייה כל כך מפריעה לו כנראה שמצב הראייה בעין החלשה מאוד לא טוב. צריך להלחם בו, פשוט כך, ולא לוותר. אחרי יום יומיים קשים הוא יתרגל.
    לכן אנא חזרו למצב בו הרטייה היא על העור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו