פזילה בעין ימין +עכירות אצל תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פזילה בעין ימין +עכירות אצל תינוק
    אילנה
    18/11/2008

    שלום בני בן 11 חודשים כמעט, ובביקור אצל רופאת ילדים במכון להתפתחות הילד נראה פזילה בעין ימין.. הופניתי לבדיקה אצל רופא עיניים שמצא כי יש עכירות בעין שמונעת ממנו לראות בבהירות, הופניתי על ידיו לאסותא .. באסותא נשאלתי האם בשחרור לאחר הלידה לא נאמר לי כי לתינוק יש בעייה בעין.. ואני יודעת שבודאות לא נאמר דבר,, מדובר בביה"ח אסף הרופא. איך יכול להיולת שלאחר 11 חודשים מתגלה כזה דבר, עכשו הוא זקוק למשקפיים +רטייה +טיפות כל יום.. אני חשה כי נגרם לתינוק עוול, אלה דברים שניתן לבדוק כבר בשהות התינוק במחלקת היילודים, אני רואה בזאת הזנחה גדולה מאוד. איך קרה כזה דבר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה

    פרופ` יאיר מורד
    18/11/2008

    מכיוון שאני עובד בבי"ח אסה"ר אני יכול להעיד כי כל התינוקות נבדקים לבדיקת החזר אור (בניגוד לבתי חולים אחרים). לכן יתכן כי הבעייה נוצרה במהלך התקופה עד לבדיקתכם. בכל מקרה גם אם היתה הבעייה מתגלה מוקדם יותר סביר להניח השהיה צורך באותו טיפול (משקפיים, רטיות וטיפות).
    בהצלחה בטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו