מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דר' עידו מצרבינה06/01/2009
שלום לך היתי אצלך בביקור דרך מכבי ברח' גליל ביום שלישי היתי עם שתי בנות מעיין ואיילה לאיילה הבת שנה מצאת (לפי מרשם למשקפיים) כי יש צילינדר מינוס 4 בעין ימין ומינוס 1.5 בשמאל 1.כשדיברת איתי אמרת לי ההיפך ז''א 4 בשמאל אני מניחה שבילבלת או שכדאי שוב להיבדק? 2.מה הפירוש צילינדר זה עין עצלה? 3.האם מדובר בבעיה של עדשת עין או קרנית? 4.יש לציין שראייתה טובה מאוד היא מוצאת כל ריס (מעפעפיים) שנופל על רצפה -איך זה מסתדר עם התוצאות? 5.האם ניתן לחכות עם משקפיים עוד מס' חודשים בתקווה שזה יסתדר? 6.האם לפי דעתך כדאי לקבל חוות דעת נוספת לגבי מספרי צילינדר- כי אולי ימצא מס' קטן יותר וניתן יהיה לדחות לכמה זמן הרכבת משקפיים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בינה
ד''ר עידי מצר11/01/2009העוות האופטי המכונה צילינדר גורם בדרגה שמצאתי אצל ביתך לעיכוב בהבשלת החלק במוח אשר אחראי לחדות הראיה בעין עם המספר 4. מתן משקפים מאפשר למוח לראות תמונה חדה הדרושה לו לשם המשך ההתפתחות התקינה. "עין עצלה" הוא מצב בו מערכת הראיה, קרי, המוח, לא מתפתח באופן תקין עקב הפרעות שונות: אופטיות, עכירות במבני העין השקופים דרכם האור עובר בדרכו לתוך העין ועוד. מאחר וביתך רואה באופן סביר לגילה בעין עם הצילינדר בדרגה 1.5 היא יכולה להבחין גם בריס שנפל על הרצפה, הבעיה שבעין עם המספר 4 היא לא רואה טוב, אך לא יודעת לדווח על כך בגילה.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



