דר' עידו מצר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דר' עידו מצר
    בינה
    06/01/2009

    שלום לך היתי אצלך בביקור דרך מכבי ברח' גליל ביום שלישי היתי עם שתי בנות מעיין ואיילה לאיילה הבת שנה מצאת (לפי מרשם למשקפיים) כי יש צילינדר מינוס 4 בעין ימין ומינוס 1.5 בשמאל 1.כשדיברת איתי אמרת לי ההיפך ז''א 4 בשמאל אני מניחה שבילבלת או שכדאי שוב להיבדק? 2.מה הפירוש צילינדר זה עין עצלה? 3.האם מדובר בבעיה של עדשת עין או קרנית? 4.יש לציין שראייתה טובה מאוד היא מוצאת כל ריס (מעפעפיים) שנופל על רצפה -איך זה מסתדר עם התוצאות? 5.האם ניתן לחכות עם משקפיים עוד מס' חודשים בתקווה שזה יסתדר? 6.האם לפי דעתך כדאי לקבל חוות דעת נוספת לגבי מספרי צילינדר- כי אולי ימצא מס' קטן יותר וניתן יהיה לדחות לכמה זמן הרכבת משקפיים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דר' עידו מצר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בינה

    ד''ר עידי מצר
    11/01/2009

    העוות האופטי המכונה צילינדר גורם בדרגה שמצאתי אצל ביתך לעיכוב בהבשלת החלק במוח אשר אחראי לחדות הראיה בעין עם המספר 4. מתן משקפים מאפשר למוח לראות תמונה חדה הדרושה לו לשם המשך ההתפתחות התקינה. "עין עצלה" הוא מצב בו מערכת הראיה, קרי, המוח, לא מתפתח באופן תקין עקב הפרעות שונות: אופטיות, עכירות במבני העין השקופים דרכם האור עובר בדרכו לתוך העין ועוד. מאחר וביתך רואה באופן סביר לגילה בעין עם הצילינדר בדרגה 1.5 היא יכולה להבחין גם בריס שנפל על הרצפה, הבעיה שבעין עם המספר 4 היא לא רואה טוב, אך לא יודעת לדווח על כך בגילה.


    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו