מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ד"ר רונית פרלינג -חוסר כבוד למטופלעדי רוט05/04/2009
רובכם כנראה תגיעו באיזהשהו שלב לרופא עיניים לילדים.
לי נקבע תור במכבי לרופאה לעיל --חצי שנה מראש!!!
יום לפני הפגישה אמרו לי שהרופאה צריכה לצאת מוקדם ובקשו ממני להקדים את התור.
הדבר דרש ממני להוציא את הילדים מהגן רגע לפני ארוחת הצהריים.
אז לא רק שהגענו בזמן על מנת שהרופאה הנכבדה תצא בזמן -- גילינו שיש לפנינו עוד 5 אנשים!!!
>>>קבלו אותנו לאחר שעה ( עדיין לא ברור לי למה הייתי צריכה להוציא את הילדים מהגן) - וזאת בלי אף התנצלות!!!
בנוסף - אין לרופאה מים בחדר ההמתנה - קצת מוזר לרופאה כה ממוסדת לילדים - אבל יש שם המון ארגזים של מים מינרליים וסודה -- לא שמציאים לך חלילה.
הפקידה שלה פשוט ממליצה לשאול באחת הקומות בבניין -- אצלם -- אין!!
רופאת עיניים של ילדים - שממתינים אצלה שעה בתור - במדינה חמה כמו ישראל---באמת למה שיהיו אצלה מים? הזוי לא?
ולסיום -- בסוף כשסוף סוף נכנסנו לבדיקה -- שאגב ארכה 5 דקות--- נאלצנו לשבת עוד כ 10 דקות כי הרופאה ענתה לשיחה של סטודנט שסיפר לה על הציונים שלו....קשה היה לה להגיד לו " אני אחזור אליך" ...
בתור אחת שמהרתו בגלל ש"היא צריכה לצאת מוקדם" הקדימנו לבוא -- היה מוזר לראות כמה זמן יש לה לבזבז על שיחות חולין...
אז אנחנו ידידי - לא נחזור אליה - ובתור בת לאב רופא -- תאמינו לי --- לא ככה מתנהגים למטופלים.
ממליצה לכולכם לחפש רופא אחר!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא אחר
דינה06/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא אחר
דינה06/04/2009בהמשך לתלונה מקודם רציתי לשתף אתכם בחוויה שונה לחלוטין. היינו אצל רופא עיניים לילדים - דר מורד מראשל"צ.
גם אצלו מלא ועמוס. אבל מיד לאחר שהגענו נכנסנו לבדיקה מקדימה אצל הסייעת שלו. לאחר מכן הוחלט לתת לילדים טיפות להרחבת האישונים. זה לוקח 40 דקות עד שהטיפות משפיעות. מה עושים? קיבלנו קופון ללכת לקבל מתנה בחנות צעצועים סמוכה, וקופון לקפה ועוגה!!
ככה העברנו 40 דקות. לאחר מכן נכנסנו לדר שהיה חייכן ומקסים.
הוא מתחיל את הבדיקה במתן מתנה לביתי - עגילים. ביתי התלבטה איזה עגילים לבחור והוא - לא מאיץ מחכה בסבלנות...
לאחר מכן עברנו בדיקה מדהימה עם סרטי וידאו, קסמים שהילדה עושה ועוד.
הילדה פשוט לא רצתה לעזוב את החדר!!
באמת חוויה מדהימה אצל הרופא הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




