מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רוחק ראייהלי14/05/2009
ד"ר מורד שלום.
ביתי בת השמונה חודשים(מתוקן חצי שנה עקב פגות) סובלת מרוחק ראייה של +6 בעין אחת ובשניה ב +5.5 . מה הסיכוי שהיא לא תצטרך משקפיים בגיל שנה ?
קראתי באתר שלך ש+4 לתנוקות הינו נורמלי ושאלתי היא מה המספר הנורמלי מול הגיל שתינוק אינו זקוק למשקפיים.לא הבנתי עד איזה גיל +4 נחשב נורמלי.? הבנתי מקראיה באינטרנט שרוחק ראייה יורד עם השנים האם יש קצב מסויים של ירידה בקרב תנוקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוחק ראייה
פרופ` יאיר מורד14/05/2009ש סיכוי טוב שבגיל שנה המספר ירד ל +4.0 ובגיל שנתיים ל +3.0. סבלנות.אין טעם להלחץ בשלב זה.
מקובל לתת משקפיים רק מעל +4.0 אצל ילדים ויש ירידה הדרגתית במספר במשך השנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר מורד עדיין לא הבנתי
לי15/05/2009עדיין לא הבנתי אם כדאי לעשות לה משקפיים במצב זה כדי למנוע פזילה או לחכות לבדיקה עד גיל שנה? האם יתכן שבגיל שנה ימצא והיא לא תצטרך משקפיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוחק ראייה אצל בני בן החמש וחצי
גבריאל הדרוב24/07/2009שלום,
בני בן החמש וחצי אובחן כרחוק-ראייה במספר גבוה מאוד. 6 בכל עין.
בבדיקות לקראת כיתה א.
מה נהוג לעשות והאם זה אומר שעליו להיות עם משקפייים כל היום או רק כאשר הוא קורא/כותב, מביט מקרוב ולא מרחוק?
תודה!
גבריאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



