סיבוכים אחר ניתוח פזילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבוכים אחר ניתוח פזילה
    מאיהג
    16/07/2009

    שלום!
    ילדתי בת ה- 3 עברה מזה שבוע וחצי ניתוח פזילה בשתי העיניים, כאשר הסיבה לניתוח הייתה "בריחה" של העיניים לצדדים, באופן שהלך והחמיר במהלך השנה האחרונה.
    מאז הניתוח אנו שמים לב לקשיים הבאים:
    1. אחרי שבוע וחצי האדמומיות בעיניים עדיין קיימת והתפרים שניתן לראות אותם בעין בלתי מזוינת עדיין לא נמסו/נשרו.
    2. הילדה מתקשה בראיה לרחוק ומסתכלת תוך הטיית הראש לאחור.
    3. הופיע מצמוץ ארוך ותורדני בייחוד כאשר היא מאמץ עיניים לראיה מקורב, כגון עיון בספר.
    4. במקום הפזילה החוצה הופיע פזילה עמוקה פנימה של אחת העיניים.

    האם תופעות אלו מוכרות כתופעות נפוצות אחרי ניתוחי פזילה?
    האם נדרשת התייעצות דחופה עם רופא? - יש לנו ביקורת נוספת ביום שני.
    מה הפתרונות מחלק מהסוגיות שהעלנו? האם נפתרות עם הזמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבוכים אחר ניתוח פזילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פזילה

    פרופ` יאיר מורד
    19/07/2009

    ראשית - שאלות כאלה כדאי להפנות לרופא המנתח. ובכל זאת יש תשובות:

    1. אחרי שבוע וחצי האדמומיות בעיניים עדיין קיימת והתפרים שניתן לראות אותם בעין בלתי מזוינת עדיין לא נמסו/נשרו.
    זה המהלך הרגיל. התפרים נמסים אחרי 6 שבועות.
    2. הילדה מתקשה בראיה לרחוק ומסתכלת תוך הטיית הראש לאחור.
    לזה צריך הרופא המנתח להתיחס בבדיקתכם הקרובה
    3. הופיע מצמוץ ארוך ותורדני בייחוד כאשר היא מאמץ עיניים לראיה מקורב, כגון עיון בספר.
    יש גירוי בעיניים עקב הניתוח והוא הגורם למצמוץ
    4. במקום הפזילה החוצה הופיע פזילה עמוקה פנימה של אחת העיניים.
    בדר"כ יש פזילה פנימה בימים הראשונים שצריכה לעבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו