מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מעקב עיניים לפגסיון03/09/2009
הייתי בביקורת לבדיקת עיניים של בני הפג שנולד בשבוע 31 במשקל 1644
האשפוז עבר ללא בעיות מיוחדות.הילד הונשם רק ב 7 השעות הראשונות לחייו, אח"כ נשם באופן עצמאי.
בביקורת אמר הרופא שכלי הדם כמעט הגיעו לרשתית, והוא רוצה לראותו עוד 3 שבועות.
הוא כתב" INCOMPLIT VASCULA
מה זה אומר? זה מעיד על בעיה? זה יסתדר בסופו של דבר?
דבר שני הוא כתב דקריוסטנוזיס. מה זה אומר? חסימה של תעלת הדמעות?
לתשובתך המהירה אודה
סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב עיניים לפג
ד''ר עידי מצר04/09/2009משמעות האבחנה שלו היא פשוט כלי דם שעדיין לא הגיעו ליעדם להזין את כל שטח הרשתית. פשוט בגלל גיל הלידה המוקדם בשל הפגות. זה מעיד על הסיכון שבהתפתחות כלי דם לא תקינים ולכן מבצעים את בדיקות העיניים לפגים על פי הנחיות בין לאומיות מודקדקות כפי שהוא המליץ.
האבחנה השניה היא חסימה מולדת בדרכי הדמעות. יש להתייעץ איתו לגבי בירור וטיפול (עיסוי) ולקבל הדרכה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
סיון04/09/2009זה משפיע כרגע על הראיה של הילד?
זה יסתדר בסופו של דבר?
האם כלי הדם הללו אמורים היו להתפתח ולרשת את כל העין אבל בגלל שנולד מוקדם התהליך הופסק או הואט? (הילד בן 4 חודשים וחודשיים מתוקן)
בקיצור האם יש לי מה לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפתחות כלי הדם ברשתית בפגים
ד''ר עידי מצר04/09/2009זה לא משפיע כרגע על הראיה בתינוק. המעקב נועד לודא כי כלי הדם יצמחו ויתפתחו כראוי ברשתית. פשוט בגלל שהוא פג כלי הדם לא סיימו את צמיחתם טרם הלידה. בנוסף הטיפול ביחוד עם חמצן מועשר, וחולי במהלך לאחר הלידה, עקב הפגות, עלולים לגרום להתפתחות כלי דם לא תקינים.
לסיכום, הממצאים מרגיעים עד עתה, אך עד לסיום הצמיחה, יש מקום למעקב על פי הפרוטוקולים הנהוגים למנוע נזק באודו באיבו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



