תינו , עיניים אדומות , אין שיפור ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינו , עיניים אדומות , אין שיפור ..
    דן
    07/09/2009

    בני בן 11 חודשים סובל מזה שלושה שבועות מעיניים אדומות לאחר ביקור בים ( לא ידוע אם יש קשר ).

    לאחר שני ביקורים אצל רופא עיניים ניתנו טיפות שלא עוזרות , האבחנה היא של דלקת , אין שינוי במצב.

    הרופא טוען שאין גוף זר למרות שכאשר הסתכלתי באור יום ראיתי מעין גושים לבנים קטנים מאוד בשני צידי הקרנית - ומשם מתחיל האודם על הלחמית.

    מה עוד כדאי לבדוק ? מה עוד יכול לגרום לדלקת ? אני מאוד לא מרוצה מגישתו של הרופא , הוא פשוט שלח אותנו לעוד שבוע של טיפול בטיפות שאני יודע שלא יעזור .

    דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים אדומות

    ד''ר עידי מצר
    07/09/2009

    נסו להתייעץ עם רופא אחר מומחה למחלות עיניים חיצוניות וקרנית או רופא עיניים ילדים. האם נלקחו תרביות, האם יש מעורבות של הקרנית, האם יש סימני אלרגיה בעיניים? את כל אלה הייתי מציע לשקול לבדוק...ביחוד אם טיפול לא עזר עד אתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו