בדיקת ראיה אצל תינוק בן 9.5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת ראיה אצל תינוק בן 9.5 חודשים
    מאיה
    12/09/2007

    ד"ר שלום רב וחג שמח!

    ברצוני לקבל מענה למספר שאלות.
    מאחר ואני ובן זוגי קצרי ראיה (אני בסוף התיכון ובעלי בגיל ההתבגרות) הומלץ לנו ע"י רופא הילדים לקחת את בננו לבדיקת ראיה, בה התגלה כי יש לו צילינדר בשתי העיניים וקוצר ראיה קטן בעין ימין (לא נאמר לנו עד כמה קטן) והומלץ לבוא לבדיקה חוזרת בעוד כחצי שנה.

    שאלתי היא:
    1. האם קיים סיכוי לכך שבעוד זמן מה יעלם הצילינדר.
    2. האם קוצר ראיה בגיל הזה (9.5חודשים) הוא קבוע או שגם הוא עשוי להשתפר?
    3. באילו מצבים תידרש הרכבת משקפיים ?
    4. כמה זמן לוקי לאישונים לחזור לקדמותם לאחר הזלפת הטיפות? בצענו בדיקה אתמול ב-17:00 והיום בבוקר האישונים עדיין מורחבים, האם זה תקין?

    מצטערת על האורך!
    תודה על תגובתך!
    שנה טובה וחג שמח!
    מאיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ראייה

    פרופ` יאיר מורד
    15/09/2007


    1. האם קיים סיכוי לכך שבעוד זמן מה יעלם הצילינדר.
    כן
    2. האם קוצר ראיה בגיל הזה (9.5חודשים) הוא קבוע או שגם הוא עשוי להשתפר?
    יכול להשתפר אבל ברוב המקרים הוא דווקא יכול לגדול
    3. באילו מצבים תידרש הרכבת משקפיים ?
    אם יהיה מספר משמעותי
    4. כמה זמן לוקי לאישונים לחזור לקדמותם לאחר הזלפת הטיפות? בצענו בדיקה אתמול ב-17:00 והיום בבוקר האישונים עדיין מורחבים, האם זה תקין?
    לדעתי בשעה זאת כבר חזרו האישונים למצבם הטבעי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו