דעות שונות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דעות שונות
    הילה
    19/09/2007

    שלום,
    לילד שלי בן שנה הובחנה פזילה קלה בשתי העיינים לפי מה שנאמר לי זה מתחלף אצלו ונאמר לי סטייה קלה
    הוא 1 ורבע במספר מה ששגרתי אצל כל התינוקות . הייתי אצל שתי רופאים בכירים אחד אמר שרק ניתוח יעזור כלומר לא משקפיים ולא חסימות. והרופא השני אמר לנסות משקפיים שאולי ה1 ורבע מכביד עליו ואם ניתן לו משקפיים הסטייה הקלה תשתפר.
    עכשיו לשים לתינוק בן שנה משקפיים זה דבר לא פשוט אשר יכול לגרום להתנגדות מאוד מצידו ונראה לי כמעט בלתי אפשרי.
    שאלתי היא מה באמת עושים הרי עדיף לנסות הכל לפני ניתוח ומצד שני למה לענות תינוק אם אין סיכוי לשיפור?
    ברור לי שלכל אחד יכולה להיות דעה אחרת אבל מה לדעתך והכירותך מהמקרים של פזילה קלה משקפיים יכולות לעזור?
    אני יודעת שקשה ככה באינטרנט לתת תשובה אבל בכל זאת אשמח לשמוע את דעתך!!!
    מתי באמת עולה אופציה של ניתוח? באיזה גיל עושים ניתוח פזילה ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דעות שונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעןת שונות

    פרופ` יאיר מורד
    22/09/2007

    באמת קשה לענות מבלי לבדוק. רק במקרים נדירים משקפיים עוזרות כאשר המספר כה קטן, במיוחד בגיל צעיר כל כך. אפשר לתת צאנס קצר למשקפיים אבל לדעתי בהמשך צריך לשקול ברצינות ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו