ניסטגמוס לבן חמישה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניסטגמוס לבן חמישה חודשים
    אמא של נדב
    02/12/2009

    בני הצעיר נולד ב-8.7 השנה. הוא עדיין לא מתמקד היטב ואובחן אצלו ניסטגמוס הוריזונטלי. לי יש סכרת מסוג 1 ואמרו לי שבמקרים רבים יש התפתחות מאוחרת של העיניים לילדים לאמהות סוכרתיות. חוץ מזה ההתפתחות שלו תקינה, למעט טונוס מעט ירוד בחלק העליון.
    חשוב לי לציין שיש התקדמות כל הזמן במצב העיניים. בהתחלה הוא לא היה עוקב כמעט בכלל אחרי חפצים והיום הוא עוקב מצד לצד, 180 מעלות הלוך וחזור.
    בדיקת אופטומטריסט היתה תקינה לגילו אבל נדמה שהוא לא רואה למרחק מעבר למה שממש קרוב אליו.
    אם אכן הבעיה היא של בשלות העיניים, עד איזה גיל זה צפוי להשתפר? יכול להיות שזה ייקח גם מספר חודשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסטגמוס לתינוק

    ד''ר עידי מצר
    03/12/2009

    נסטגמוס (ניד בעברית) יכול להיות מולד ללא בעיות עיניים אחרות או כתוצאה של ליקוי אחר בעיניים הגורם לפגיעה משמעותית בראייה בשלושת החודשים הראשונים לחיים. מומלץ להגיע לרופא עיניים ילדים אם עדיין לא בקרתם אצלו ולא להסתפק בבדיקת אופטומטריסט אשר אינם רשאים על פי חוק בארץ לבדוק ילדים וגם לא עוברים הכשרה לכך.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה לשאלה

    אמא של נדב
    03/12/2009

    תודה רבה על התשובה. אנחנו כמובן במעקב של רופא עיניים ולא מזניחים חלילה.
    רציתי רק לדעת האם במצב כמו שתיארתי יש עדיין אפשרות שתהיה התקדמות עד לראייה בריאה.
    כמה זמן ההתפתחות יכולה לקחת? גם כמה חודשים? כי יש התקדמות כל הזמן.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסטגמוס וראייה

    ד''ר עידי מצר
    03/12/2009

    נסטגמוס בדרך כלל מוריד את אכות הראיה לפחות מראייה מלאה, ברם יש בהחלט אנשים עם נסטגמוס וראייה יעילה אם גם פחות מראייה מלאה. הכל תלוי כפי שאמרתי בבעיית הרקע - נסטגמוס בלבד או יחד עם בעיית עיניים אחרת. בדרך כלל אנו אכן רואים שיפור עם הגיל ואני שמח שכך גם במקרה שלכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו