מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניסטגמוס לבן חמישה חודשיםאמא של נדב02/12/2009
בני הצעיר נולד ב-8.7 השנה. הוא עדיין לא מתמקד היטב ואובחן אצלו ניסטגמוס הוריזונטלי. לי יש סכרת מסוג 1 ואמרו לי שבמקרים רבים יש התפתחות מאוחרת של העיניים לילדים לאמהות סוכרתיות. חוץ מזה ההתפתחות שלו תקינה, למעט טונוס מעט ירוד בחלק העליון.
חשוב לי לציין שיש התקדמות כל הזמן במצב העיניים. בהתחלה הוא לא היה עוקב כמעט בכלל אחרי חפצים והיום הוא עוקב מצד לצד, 180 מעלות הלוך וחזור.
בדיקת אופטומטריסט היתה תקינה לגילו אבל נדמה שהוא לא רואה למרחק מעבר למה שממש קרוב אליו.
אם אכן הבעיה היא של בשלות העיניים, עד איזה גיל זה צפוי להשתפר? יכול להיות שזה ייקח גם מספר חודשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסטגמוס לתינוק
ד''ר עידי מצר03/12/2009נסטגמוס (ניד בעברית) יכול להיות מולד ללא בעיות עיניים אחרות או כתוצאה של ליקוי אחר בעיניים הגורם לפגיעה משמעותית בראייה בשלושת החודשים הראשונים לחיים. מומלץ להגיע לרופא עיניים ילדים אם עדיין לא בקרתם אצלו ולא להסתפק בבדיקת אופטומטריסט אשר אינם רשאים על פי חוק בארץ לבדוק ילדים וגם לא עוברים הכשרה לכך.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה לשאלה
אמא של נדב03/12/2009תודה רבה על התשובה. אנחנו כמובן במעקב של רופא עיניים ולא מזניחים חלילה.
רציתי רק לדעת האם במצב כמו שתיארתי יש עדיין אפשרות שתהיה התקדמות עד לראייה בריאה.
כמה זמן ההתפתחות יכולה לקחת? גם כמה חודשים? כי יש התקדמות כל הזמן.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנסטגמוס וראייה
ד''ר עידי מצר03/12/2009נסטגמוס בדרך כלל מוריד את אכות הראיה לפחות מראייה מלאה, ברם יש בהחלט אנשים עם נסטגמוס וראייה יעילה אם גם פחות מראייה מלאה. הכל תלוי כפי שאמרתי בבעיית הרקע - נסטגמוס בלבד או יחד עם בעיית עיניים אחרת. בדרך כלל אנו אכן רואים שיפור עם הגיל ואני שמח שכך גם במקרה שלכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




