קוצר ראייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קוצר ראייה
    נועה
    16/12/2009

    ד"ר שלום,

    ביתי נולדה פגה בשבוע 32, כיום בת שנתיים. בגיל 3 חודשים עברה בדיקת ראיה בה נמצא כי היא סובלת מקוצר ראיה וצילינדר. עד גיל שנה הממצאים השתנו ובבדיקה שנעשתה נמצא כי אין צילינדר ואין קוצר ראיה- כמדומני שהיה , + 1.3 , משהוא כזה.

    כיום בגיל שנתיים נעשתה בדיקה נוספת ונמצא כי המספר הוא 0. לפי מה שהבנתי זה אומר שיש סיכון לקוצר ראיה וצריך מעקב.
    אשמח אם תוכל להסביר לי ממה נובע השינוי מגיל שנה ועד היום- האם זה חוסר התפתחות של העין או הידרדרות/הרעה של מה שהיה? ממה זה נובע בהקשר לפגות? ומה הסבירות שעוד שנה ראייתה תהיה תקינה?
    אודה לך מאוד על תשובתך, חשוב לי להבין בדיוק מה המשמעות של הבדיקה.

    תודה רבה וחג שמח
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוצר ראייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוצר ראיה ופגות

    ד''ר עידי מצר
    16/12/2009

    בפגות שכיחים הפרעות באופטיקה של העין - קוצר ראיה למשל. ברם, לתינוקות רבים יש שינויים במדדים אלה עקב הגדילה הטבעית בעינים. לאור שתי עובדות אלה מומלץ להמשיך ולעקוב אחר מצב העיניים של פגים לפחות לאורך שנות הילדות וגיל העשרה. במידה ובמהלך הזמן הפרעות האופטיקה (תשבורת בעברית) יצריכו משקפים, יהיה ניתן לטפל מהר ככל האפשר על מנת למנוע עין עצלה - כלומר, חוסר התפתחות מרכז הראיה במוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו