אטרופין לבן שלוש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אטרופין לבן שלוש
    יעקב
    17/12/2009

    שלום רב,
    אצל בני בן השנתיים ו-10 חודשים התגלה גידול נדיר ברשתית מסוג combined hamartoma of the retina RPE. בשנה וחצי האחרונות הוא טופל רק בסגירות יומיות בנות שעה של העין הבריאה; כעת הומלץ לנו ע''י הרופא להתחיל גם שימוש יומי (!) באטרופין בעין הבריאה, ע''מ לטשטש דרך-קבע את הראיה בעין הבריאה ולאמץ את הפגועה.
    אנחנו חוששים מאוד מהתחלת השימוש באטרופין; אישית ניסיתי לשים טיפה אחת בעיני וזה היה די נורא. הטשטוש הקבוע, הסנוור הקשה וכיו''ב. אנחנו חוששים הן מפגיעה בתפקוד היומיומי שלו (הראיה בעין הפגועה נפגעה בוודאות. ממרחק של כמטר הוא התקשה לזהות את הצורות בבדיקת הראיה). כמו כן אנחנו חוששים מאוד שהשימוש היומיומי באטרופין עוד עלול חלילה לפגוע לו בעין הבריאה.

    נשמח לשמוע דעתך
    בתודה!
    יעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אטרופין לבן שלוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אטרופין

    ד''ר עידי מצר
    17/12/2009

    השאלה היא מה הסיכוי לשיפור בראייה בעין עם הגידול. במידה ורופא העיניים חושב כי יש סיכוי, ומצד שני אינכם מסתדרים עם רטיה מכל סיבה שהיא, הייתי מציע לנסות את הטיפול באטרופין, כמובן תוך לקיחה בחשבון של תגובה לא תקינה אליו (סומק, עליית חום גוף, יובש ריריות - תופעות נדירות אך אפשריות). מדובר כעת בחורף והסנוור הקשה פחות רלוונטי כל עוד תמנעו חשיפה לאור שמש ישיר בימים בהירים בלי משקפי שמש וכובע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו