הבדל בין האישונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבדל בין האישונים
    מיכל
    11/01/2010

    אצל בני בן 4 חודשים וחצי הופיעה המנגיומה בולטת מעל העפעף הימני, שגדלה וגרמה לצניחת העפעף וסגרה על חלק מהאישון. בזמן הנקה בלילה, כשהחדר חשוך, שמתי לב כי האישון בלי ההמנגיומה מתרחב וזה שעם - נשאר קטן. במהלך ביקורת אצל רופאת עיניים, הפניתי את תשומת ליבה לעניין, והיא אישרה את הדבר, והעלתה סברה כי אפשר שמדובר בתסמונת הורנר. היא הפנתה אותנו לצילום MRI של מוח וצוואר. בינתיים בזמן שאנחנו מחכים לקביעת התור והפרוצדורות הביורוקרטיות, בעקבות גדילת ההמנגיומה התחלנו טיפול בדרלין ששינה לגמרי את פני הדברים... אחרי 4 שבועות בלבד של טיפול - גם ההמנגיומה הצטמצמה וגם ההבדל בין האישונים קטן. כלומר יש עדיין הבדל אבל הוא כמעט ואינו ניכר.
    שאלותי -
    לפי התיאור הנ"ל, האם קיימת עדיין אפשרות שמדובר בתסמונת הורנר?
    והאם לדעתך נחוץ לבצע את הצילום המדובר.

    בברכה ובתודה מראש
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבדל בין האישונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת הורנר

    ד''ר עידי מצר
    11/01/2010

    אם ההבדל כמעט ולא קיים הייתי מתייעץ שוב עם רופאת העיניים ושוקל מחדש את הצורך בבדיקת MRI בשלב זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו