טיפות עינים לתינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפות עינים לתינוקת
    תמי
    09/02/2010

    שלום וברכה בתי בת חודש וחצי וכשהיתה בת שבועיים נוצר דלקת עיניים בעין ימין ונפיחות ליד האף כמו כדור הלכתי לרפוא ילדים שאיבחן את זה לפי דעות כסימה בשק הדמעות ונתן לי טיפות עיניים של פמיקסיין למשך שבוע הדלקת עברה אבל הנפיחות ליד האף נוצרה וע"י לחיצות היה יוצא לה הפרשות של דמעות בלבד לא דלקתי בשבת האחרונה שקמנו כל העין של הילדה היתה ממש נפוחה וע"י לחיצות יצא לה המון הפרשות מוגלתיות וכבר לאחר ההוצאה ירדה הנפיחות נגשתי לרופא שרשם לי שוב את אותו הטיפות עיניים והביא לי הפניה לרופא עינים ליום המחרת הרופא הסתכל ולחצץ על העין ואמר שזה לא חמור ורשם לי טיפות עיניים חזקות למשך חודש ואמר שאין צורך בלחיצות הוא רשם לי טיפות עיניים שנקראים אופלוס ולפני שבאתי לשים את הטיפות כמבון קראתי את העלון המצורף ששם ציון שהתרופה לא מומלצת לידים ותינוקות והיא אינה הוכחה כבטחותי לתינוקות מתחת לגיל שנה היום העין של הילדה נראת לגמרי רגיל ללא הפרשות ללא נפיחות גם לא הגולה שהיתה נוצרת ליד האף נעלמה השאלה שלי האם כדי לי לתת לה את הטיפות החזקות האלה שע"פ התחושה האימית שלי אני כל כך מפחדת או פשוט זה בסדר או ללכת שוב פעם לרופא עינים אחר לקבל עוד הבחנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות עינים לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה מולדת בדרכי הדמעות

    ד''ר עידי מצר
    09/02/2010

    אנא פני בהקדם לרופא עינים ילדים או לרופא עיניים המתמחה בדרכי הדמעות (אוקולופלסטיקה). לפי הסיפור שלך נראה כי הבעיה נעוצה בחסימה מולדת בדרכי הדמעות וצריך לפעול בכיוון פתרון בעיה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו