לחוצה מאוד נא לעזור ...דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחוצה מאוד נא לעזור ...דחוף
    מנה
    19/10/2007

    הבת שלי הינה בגיל 2.5 שנים לאחרונה גיליתי שכנראה יש לה בעיה בעין שמאל

    כשבקרתי אצל רופא העיניים הוא הפנה אותה ל CT מוח כולל בסיס ראש וגם CT ארובות עיניים והנה אני מצרפת בדיוק מה שכתב:

    בדיקת עיניים מקטע קדמי: ללא מוצא פתלוגי בעין שמאל, ללא מוצא פתלוגי בעין ימין

    אישון : ללא מוצא פתלוגי בעין שמאל, ללא מוצא פתלוגי בעין ימין

    קרקעית העין: ללא מוצא פתלוגי בעין שמאל, ללא מוצא פתלוגי בעין ימין

    הגבלה בתנועה בעין שמאל כלפי חוץ

    אבחנות: ABDUCENS NERVE PALSEY LEFT



    הוא הסביר לי שמדובר בעצב השישית ויתכן וזו בעיה מהלידה ובכך אין מה לעשות היא תישאר כך, ואם לא יש מה לעשות רק אחרי הסי.טי



    יש לי כמה שאלות :(אין לי סבלנות לחכות לעוד שבוע לתור שלה)

    האם יתכן שאכן הבעיה מכשנולדה ואף אחד לא הבחין זאת גם בטיפת חלב או רופא ילדים ולמה דווקה הבחנתי אותה רק לפני כחודש ימים
    האם זה נכון שאם הבעיה מהלידה אין מה לעשות
    אם לא אז מה הסיבות ומהם דרכי הטיפול
    כנ"ל מהם אחוזי ההצלחהבכל שיטה


    סליחה אבל בבקשה תפרטו לי הכל



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פזילה

    פרופ` יאיר מורד
    20/10/2007

    אם אין פזילה במבט ישר, נראה לי שלא מדובר בשיתוק 6 אלא במצב אחר שנקרא סינדרום דואן. מציע לפני שרצים ל CT לפנות לבדיקה אצלך רופא עיניים לילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו