מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת עינייםאוקסנה21/05/2010
בני בן ה-9 חודשים סובל כשבוע מדלקת עיניים המתבטאת באודם וגרד (לא הפרשות),לאחר 3 ימים טיפול בתרוצידין שניתן ע"י רופא ילדים שלא נתן שום שיפור ניגשתי עימו לרופא עיניים והוא נתן לו דתאמיצין 4 פעמים ביום (Dexamethasone Sodium Phosphate 0.1% Neomycin Sulfate 0.5% ) וגם כרומופטיק (Cromolyn Spdium 2% w/v)
3 פעמים ביום. כבר לאחר 3 פעמים של הזלפת טיפות חל שיפור ניכר בעיניים אשר היו אדומות וגירדו.
בעלון המצורף לדתאמיצין כתוב שהתרופה אינה ניתנת בד"כ לתינוקות מתחת לגיל שניים וזה גרם לי לחשוש האם להמשיך את הטיפול בתרופה. בעת הביקור אמר הרופא שיש לו תגובה אלרגית כנראה לאחר חשיפה וירלית. כרגע לאחר 24 שעות מצב עיניים השתפר באופן ניכר. האם יהי נכון מצידי להמשיך את הטיפול רק בכרומופטיק ולהפסיק נכון לעכשיו את דתאמיצין מאחר ויש לי חששות כבדים בגלל ההוראות בעלון המצורף לתרופה.אודה מאוד על תשובה בהקדם האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
פרופ` יאיר מורד21/05/2010אין שום בעייה בטיפול עם דטמיצין לתקופות קצרות של שבוע-שבועיים. לכן הייתי ממשיך עוד מספר ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לגבי דתאמיצין וכרומופטיק
אוקסנה22/05/2010לאחר הפסקה של יום חזרתי לטפטף לו את דטמיצין. הוא מסתובב ועוצם עיניים בזמן שאני שמה לו טיפות ולפעמים אף קורה שאני מטפטפת לו מס' טיפות במקום אחת בגלל שהוא משתולל, האם זה מסוכן, לאחר שחזרתי לטיפול העיניים נראות בסדר גמור.כמה זמן עלי עוד להמשיך לתת לו דתאמיצין וכמה זמן את הכרומופטיק? אודה מאוד על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת
פרופ` יאיר מורד22/05/2010אם העיניים בסדר אפשר להפסיק טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה.
אוקסנה23/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדלקת חזרה
אוקסנה24/05/2010אני ממש אובדת עצות. הפסקתי את הטיפול כמו שאמרת לאחר שהעיניים היו בסדר גמור וכבר אחרי 24 שעות במיוחד עין שמאל היתה אדומה ועכשיו בערך יממה וחצי אחרי העין מאוד אדומה וגם השניה מתחילה להיות. ממש לא יודעת מה לעשות.הרופא שנתן לו את הטיפול מקבל רק ביום ה'. מה עלי לעשות? כרגע שמתי לו רק כרומופטיק. לנסות לראות האם רק הוא ישפיע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




