Exotropia

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Exotropia
    דפנה
    30/10/2007

    שלום רב,
    בני בן השנתיים היה היום בבדיקה אצל ד"ר מלמד בחיפה. בעלי הלך איתו לבדיקה, הרופאה ביצעה 2 בדיקות שבסופן קבעה שהוא סובל מ Exotropia. יש לו לפעמים "בריחה" של העין החוצה, בדרך כלל כאשר הוא מסתכל למרחק. היא אמרה כי עלינו לקנות מדבקות, אך לא הבנתי מבעלי בדיוק אילו מדבקות לקנות, כמה פעמים ביום עלינו להשתמש בכך ומהי מידת היעילות. כמו כן, היא אמרה שבדיקת הראיה היא טובה, כלומר, הוא רואה טוב, אך אם לא נטפל בפזילה, ייתכן והמצב ידרדר לכדי עין עצלה. אשמח לקבל מידע על התופעה, האם אתה מכיר את הרופאה שביצעה את הבדיקה או שעלינו לגשת להתייעצות נוספת, כיצד עלינו לטפל בה ומהי השכיחות וסיכויי ההחלמה.
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Exotropia

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארזוטרופיה.

    פרופ` יאיר מורד
    31/10/2007

    לצערי אינני מכיר את הרופאה. פזילה כזאת יכולה לנבוע מצורך במשקפיים ויש לודא כי אין לילד מספר. אם זה נעשה הטיפול שקיבלתם הוא נכון - סגירה של העין הטובה עם רטייה מספר שעות ביום. יש לפנות לרופאה כדי לקבל הוראות מדויקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה ברשותך

    דפנה
    31/10/2007

    האם התופעה שכיחה או נדירה? ממה שהבנתי מבעלי, היא אמרה לסגור בכל פעם עין אחרת ולאו דווקא את העין הבריאה. מה עליי לעשות? היא ביצעה בדיקת ראייה שיצאה תקינה, כלומר, הוא רואה טוב. האם עליי לגשת להתייעצות נוספת? מהם הסיכויים והסיכונים בהמשך?
    מצטערת, בסופו של דבר יש יותר משאלה אחת...
    תודה רבה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות

    פרופ` יאיר מורד
    31/10/2007

    האם התופעה שכיחה או נדירה?
    שכיחה
    ממה שהבנתי מבעלי, היא אמרה לסגור בכל פעם עין אחרת ולאו דווקא את העין הבריאה. מה עליי לעשות?
    מה שהיא אמרה
    היא ביצעה בדיקת ראייה שיצאה תקינה, כלומר, הוא רואה טוב. האם עליי לגשת להתייעצות נוספת?
    לשיקול דעתך
    מהם הסיכויים והסיכונים בהמשך?
    סיכוי של 50% שהסגירות יעזרו. אם לא - ניתוח שהסיכוי שיצליח הוא 85%.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו