ילדה בת 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 5
    אמא
    14/06/2010


    שלום רב,
    אני אמא לילדה בת 5 וארבעה חודשים לפני שנה וקצת שמתי לב, כשהייתה קרובה אליי פנים מול פנים בזמן דגדוגים או חיבוקים פתאום נהייתה לה מין פזילה בשתי העניים,כמו שנתקעו העניים, במשך שנייה או שתיים,
    וכך קרה כל כמה חודשיים בזמן שהפניים קרובות וחשבתי שכיון שרק במצב זה קרה אז אין מקום לדאגה כי בכל מצב אף פעם לא היה שום סימן לכך אף פעם.

    ולאחר תקופה של מס חודשים שלא קרה יותר, זה שוב חזר והפעם בזמן שציירה יישבה בשולחן למולי לא רחוק מדיי ממני,
    אך הפעם עין אחת ממש הסתובבה ועין שנייה נתקעה ולשנייה אחת.

    ממש נבהלתי זה פשוט לא מובן לי מדוע זה קורה,ומאילו סיבות זה קורה?
    האם זה מראה על בעייה בעיין? במערכת עצבים, במח? האם זה מקרה שכיח?

    בדיקת עניים שעשתה הייתה אחת בסביבות גיל שנה והכל היה תקין וגם ביום יום נראה שהכל בסדר,
    אנא סייעו לי.
    אמא


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פזילה לפרקים

    ד''ר עידי מצר
    16/06/2010

    כדאי לבדוק האם מדובר בפזילה אמיתית על ידי ביקור אצל רופא העיניים לילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו