טיפות עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפות עיניים
    נתנאל
    30/11/2007

    שלום רב לך דוקטור:
    אני בן 15 וחצי ומרכיב משקפיים מגיל 6.
    קיימת אצלי בעיניים דלקת אלרגית של הלחמית ואני סובל ממנה כבר מגיל 7 בערך..
    אני מטופל אצל רופא עיניים והוא תמיד נותן לי טיפות אופטילסט לטיפול.
    האופטילסט מעביר את הדלקת אבל היא שוב חוזרת תמיד.
    אומנם היא כלל וכלל לא מפריעה לי ולא מהווה שום מטרד אך עדיין אני ממש רוצה להיפטר מהדלקת הזאתי.
    מה הנך אומר על על כך?
    האם אופטילסט טובה במצבים כאילו?
    ויש לי עוד שאלה:
    אני מרכיב עדשות מגע כבר שנה בערך.
    אחרי שימוש של שנה הרגשתי קצת לא נוחות בעין והלכתי לרופא והוא אמר שבעקבות הרכבת עדשות מגע הדלקת האלרגית עלולה להחריף.
    הוא אמר לעשות הפסקה של שבוע עם העדשות..לשים את הטיפות האילו ולחזור שוב לעדשות.
    אך הדלקת חזרה כשמתי שוב את העדשות.אני רואה יותר קרישי דם כאילו בעין.
    הולכים ונעלמים..ושוב חוזרים מדי פעם.
    מה הנך מציע?
    מה הנך אומר על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפות עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת

    פרופ` יאיר מורד
    30/11/2007

    צריך להמשיך בטיפול באופטילסט שלא גורם שום נזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו