משקפיים לתינוק בן שנה וחודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משקפיים לתינוק בן שנה וחודשיים
    ורד
    22/03/2011

    שלום,
    בני עבר ניתוח בגיל חצי שנה באיכילוב עקב קרניוסינוסטוזיס בתפר המטופי בין עצמות המצח . הניתוח עבר בהצלחה אך לאחר שבועיים שמנו לב שעפעף עין ימין אינו נפתח כראוי.
    לאחר ביקורות חוזרות כל כמה חודשים אצל ד"ר סטלוביץ התבשרנו בביקור האחרון (שבוע שעבר) שהילד צריך משקפיים כלומר, יש הבדלים בין העין שהעפעף שלה ניפגע לעין התקינה של מספר וחצי לדברי הרופא.
    כששאלתי האם רצוי שנעשה ניתוח להרמת העפעף הוא אמר שאין צורך וצריך להתאים לתינוק משקפיים.
    אני לא מבינה למה צריך להרגיל את התינוק עכשיו למשקפיים, למה לא ניתן לסדר את הנזק שנעשה כבר?
    אני לא מבינה לכמה זמן הוא יצתרך את המשקפיים? ולמה לא ניתן פשוט להשתמש ברטייה כדי ליסגור את העין הבריאה?
    אנחנו מאוד מבולבלים הרופא קבע שנחזור לביקורת רק עוד חצי שנה...
    האם יש דרכים אחרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקפיים לתינוק בן שנה וחודשיים - תגובה

    ד''ר עידי מצר
    22/03/2011

    אתם בידיים טובות. דר' סטולוביץ הוא רופא מצויין. בדרך כלל ממתינים לגיל 5-6 לפני ביצוע ניתוח להרמת העפעף כי הפנים גדלות והבדלי הגובה מסתדרים לפעמים. כמו כן לעתים צריך לבצע ניתוח דו צדדי כדי לאפשר תוצאה סימטרית בשתי העיניים. בינתיים חשוב מאד לדאוג שהמוח יתפתח כראוי אצל בנך מבחינת יכולת ראייה ואת זה תשיגו על ידי שימוש במשקפים שיאפשרו לו לראות תמונה חדה וברורה. זה דרוש לו על מנת שהמוח יתפתח כראוי מבחינת יכולת עתידית לראייה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו