שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אריק
    31/12/2007

    שלום
    אני בן 17 ובבדיקה שגרתית אובחנו אצלי קרעים ברשתית, אולם תרם אובחנה הפרדת רשתית.
    מחיפוש שעשיתי באינטרנט הבנתי שניתן "לסתום" את החורים ע"י הלחמה בלייזר.
    הרופא שאיבחן אצלי את הקרעים אמר לי שלא כדי לי לסתום בלייזר מכיוון שזה יחמיר את המצב ויגרום לקרעים נוספים..

    1. האם אני צריך לדאוג כי בעוד כמה שנים הראייה שלי טיטשטש?
    2. האם כדי לי לשקול לייזר והאם זה לא סיכון גדול? (יש לציין שיש לי צילינדר- R-1.5 , L-0.5 ומספר גבוה יחסית: R- 9.00, L- 7.50)
    3. איך הקרעים משפיעים על שגרת החיים? הרופא אמר שאני צריך לשמור על העניים והאופטיקאי אמר שאסור לי לעשות מאמץ פיזי רב... יש קשר למאמץ פיזי?
    4. עוד שבוע אני מתגייס... כרגע אני עומד על פרופיל 72 רק בגלל המספר הגבוה. האם עכשיו שאובחנו הקרעים ברשתית יתכן והפרופיל ירד? (האופטיקאי אמר שבספר פרופילים כתוב שקרעים ברשתית מורידים ל 64 - מי שיודע שיאשר לי...)

    אני ממש מפחד לאבד את העיינים... תענו לי בבקשה :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרעים ברשתית

    פרופ` יאיר מורד
    31/12/2007

    שלום אריק
    לדעתי רצוי מאוד שיבדוק אותך רופא מומחה לרשתית בכדי לתת חוו"ד האם כדי או לא לייזר. את הקרעים אתה לא תרגיש אבל אם תהיה הפרדות רשתית זה יכול לגרום לירידה קשה בראייה. לגבי הצבא - כדי לבדוק. לדעתי הקרעים מורידים פרופיל. פעילות גופנית - לא מפריעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו