מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נגעים אדומים בעור-עזרה דחופה!!שרון06/02/2016
הי, לפני כמה ימים התחילו לי כתמים אדומים באזור החזה והבטן בעיקר. לאחרונה זה התפשט לידיים ולרגליים קצת.
אני ממש בלחץ ומודאגת. אשמח לתגובה ועזרה מה זה יכול להיות. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגעים אדומים בעור-עזרה דחופה!! - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר17/02/2016מכיון שמדובר בתופעה קצרת זמן אולי מדובר בפיטריאזיס רוזאה (תראי תמונות באינטרנט) מחלה אשר לרוב חולפת ספונטני תוך מספר שבועות. בכל מקרה כדאי לגשת לרופא עור לבדיקה ומעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בבית החזה החוזרים על עצמםחנית04/02/2016
שלום כבר שנתיים שהתופעה הזאת קיימת הפצעים חוזרים ונעלמים כיצד ניתן לבדוק מה שורש הבעיה? אשמח לעזרה תודה כבר התיאשתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בבית החזה החוזרים על עצמם - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/02/2016ממליצה על התייעצות פרטנית מול מומחה עור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Retin a לאחר אקוטן לשם הבנרת פיגמנטציה מאקנהאבי04/02/2016
סיימתי אקוטן בהצלחה לאקנה בגב ובכתפיים, אני כשבועיים לאחר הכדור האחרון וכרגע העור מרגיש טוב, נשארה לי פיגמנטציה שנראית כצלקת אך עם הזמן זה משתפר ( הערכה שלי שהשתפר בכ 30-40 אחוז בארבעה חודשים). חשוב לי לציין שאין לי צלקות "בלועות" וכו, העור חלק לגמרי פשוט הכתמים לא נראים טוב.
השאלה הראשונה היא במידה וזה המצב (צירפתי תמונה) והמצב משתפר - קיים סיכוי טוב שבעוד כשנה מהיום לא ישאר סימן?
השאלה השניה היא האם retin a יכול לעזור? הרופאה אמרה שהוא עוזר לייצר קולגן וגם יכול ליצור מעין פילינג בעור שיגרום לעור חדש להווצר מהר יותר, אם התשובה חיובית - עליי להשתמש בו תקופה ארוכה או שגם תקופה קצרה תעזור?
ושאלה שלישית היא על שמש - אני יודע שמומלץ להמנע ולהתמגן אך מנסיוני השיזוף ומי הים נורא מעלימים לי את הסימנים (אולי רק "מסתירים" עד שהשיזוף יורד) אבל גם אם זה זמני זה מאוד ישמח אותי...
בגדול התכנון שלי הוא חודשיים רטין a ואז חודש מנוחה ולאחר מכן להתחיל להחשף לשמש בהדרגה כדי להשתזף מעט (מספר דקות ביום)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Retin a לאחר אקוטן לשם הבנרת פיגמנטציה מאקנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/02/2016לאחר טיפול ברואקוטאן נכון למרוח לתקופה ארוכה רטין הגורם להחלקה של העור , בנייה של קולגן , ושיפור מרקם העור .
אין הבטחה שכל הכתמים יעלמו כי זה תלוי בתגובה ריפוי של העור .
לגבי שיזוף זה יכול העצים את הכתמים ולהשאיר עם הזמן שינוי בצבע העור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובשעדי03/02/2016
שלום ד״ר,
אני סובל מיובש חמור בכפות ידיים (לא נוטל תרופות כלשהן).
בעקבות המלצתו של רופא העור קניתי את הקרם אפקלאר H של החברה לה רוש פוזה. בהוראות השימוש נרשם כי הקרם מיועד לטיפול באיזור הפנים. בדקתי באינטרנט וראיתי כי לחברה זו קיים קרם אחר המיועד לשימוש באיזור הידיים.
מדוע הרופא המליץ על קרם המיועד לשימוש באיזור הפנים כשהיובש הוא בכפות הידיים? האם לא עדיף לקנות את הקרם של חברה זו המיועד לשימוש בכפות הידיים?
תודה מראש,
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר03/02/2016קרם שמיועד לפנים יכול להתאים גם לכפות הידיים. לרוב הקרמים לפנים יותר עדינים ואיכותייים מאשר לידיים ולא להיפך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיובש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן10/02/2016אן נראה לי כטעות , יש לחברה קרם לידיים מצוין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור צלקתידוד01/02/2016
שלום רב...
יש לי עור צלקתי...זה לפי מה שהבנתי מרופאים שביקרתי אצליהם...וזה כתוצאה מניתוח שעשיתי מספר פעמים והצלקת חזרה...
השאלה שלי...מה לגבי קעקועים...האם ניתן לעשות קעקוע או שיש אפשרות המחט של הקעקוע יגרום לסוג של צלקת גם....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור צלקתי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/02/2016סיכוי לצלקת מאד גדול לא כדאי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שיער גוףלי31/01/2016
שלום, אני רוצה להסיר שיער מהגב באמצעות שעווה(נשים) יש שמה שיער שהוא דיי דק אבל בגלל הצבע רואים. שאלתי היא האם יש סיכוי שאחרי שאסיר עם שעווה יגדל לי יותר גרוע ועבה? ושאלה שנייה האם זה מסוכן מחשש לפגיעה כלשהי להסיר שמה עם שעווה או שזה בסדר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על שיער גוף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/02/2016למה לא לייזר? לגני שיער הגוף מספר טיפולים אישי לכל אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך -
לי01/02/2016כי הוא דיי דק. יש סיכוי שאחרי המריטה בשעווה יגדל לי יותר ועבה יותר? וגם האם יש סיכון במריטה שיכול לפגוע במשהו פנימי(מפרקת וכ'ו) במקום הזה או שזה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/02/2016אין כל קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיחות קצרות לשמשרוני30/01/2016
אחרי 3 פעמים שמצאו אצלי סרטן עור - קרצינומה (באף, במרפק, בבטן), נאמר לי ע"י רופא עור וגם המנתח שלא לצאת לשמש בשל עורי הבהיר. ויתרתי על הים אבל קשה לוותר על הליכות קצרות, שלא לדבר על שיבוש החיים שמפריעה גם למשפחה... הייתי רוצה לשמוע את דעתך - האם יש שעות (8 בבוקר, 4 אחה"צ) שמותר לי לצאת, לכמה זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיחות קצרות לשמש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/02/2016בהחלט כן לצאת מרוח כל שעתיים מסנן קרינה, כובע ושרוול ארוך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשיכת עכבישטל29/01/2016
שלום,
לפני כחודש הבחנתי בעקיצה על הרגל שאליה התלוו כאבים עזים מאוד, ולאחר אבחון של רופא עור הוא קבע שמדובר בנשיכת עכביש כנראה מסוג שישן חום. יש לציין שאני לא הרגשתי את הנשיכה ולא ראיתי את העכביש. טופלתי באנטיביוטיקה ובסטרואידים שמאוד שיפרו את המצב. לפני כמה ימים שוב עקיצה הפעם בישבן בצד הנגדי לעקיצה הראשונה- ושוב אובחן כנשיכת עכביש וכרגע מקבלת טיפול. רציתי לדעת האם יש קשר בין 2 הנשיכות שקרו בהפרש של חודש? מה אפשר לעשות כמניעה שלא יקרה שוב? אני גרה בבניין מגורים (לא בקרקע) ואני בבית רוב הזמן כי אני בחופשת לידה ולא מטיילת במקומות טרופיים או משהו כזה ;)
תודה,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשיכת עכביש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/01/2016ממליצה בדיקות דם לבדיקה של מערכת החיסון , ריסוס בבית , והמשך מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בנקודת חןאביב29/01/2016
טופלתי לפני חודשיים בסולדקרום על נקודת חן בפנים - לצערי משהו בתהליך לא עבד
וכול האזור של הנקודת חן וכן חלק מהעור נהיה אדום / כהה קצת ונותר לי חתיכת פצע שלא נפלה .
הלכתי לרופא עור והוא אמר שלדעתו זו היפר פיגמנטציה ונתן לי רטאוויט לטיפול .
במהלך השבוע שאני משתמש בזה לא נראה שיפור והאזור מסביב נהיה אדום .
האם ישנה דרך אחרת לטפל בזאת ?
האם קלוקוט יכול לעזור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנה תמונה של שבוע אחרי שימוש
אביב29/01/2016האזור מאוד קשקשי ומגרד (ואדמומי אחרי מקלחת)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בנקודת חן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/01/2016מומלץ להפסיק את כל המשחות ולחזור לביקורת אצל רופא עור תוך חודשיים. עד אז הגירוי צריך לעבור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הרופא
אביב29/01/2016החומר רט-אויט ניתן לי ע"י רופא עור לאחר שראה את המצב
הוא ראה את המצב שוב וטען שזה תקין שהעור אדמומי + יבש שזה חלק מהתהליך של החומר רטאויט
בנוסף האזור התחיל ליצור עליו גלד האם זה תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהליר 2629/01/2016
היי, יש לי מזה חודש מין גירוד שבא והולך באזור קטן בקרסול,אין סימנים נלווים אין אדמומיות זה פשוט מגרד .האם יש צורך לבדוק זאת אצל רופא עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/01/2016נשמע שנגרם מגירוי של הגרב, או שפשוף של הנעל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי לייזר לאודם בפניםקטי29/01/2016
שלום ..
אני סובלת מסוביראה באזור הפנים, בצידי האף ובמצח אשר גורמת לאודם וגירוי שנורא מציק ...
מבחינה אסתטית האודם בצידי האף ובלחיים נורא מפריע לי מלבד שהעור אדום זה נראה גם גירוי נורא מכוער , האם ניתן לעשות טיפולי לייזר להוריד את הסימנים של הגירוי למרות הסוביראה???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולי לייזר לאודם בפנים - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר29/01/2016האודם כנראה בגלל הדלקת הסבוראית. טיפול פוטודינמי יכול לרפא דלקת סבוראית ואת מוזמנת לבדיקת התאמה באסף הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנטציהלימור26/01/2016
ני סובלת מפגמנטציה בפנים, לאחר פגישה עם רופא עור , מרחתי משחת הבהרה שנרקחה עבורי, ואולם לאחר שימוש אחת בלילה , התעוררתי עם פנים אדומות ושורפות . האם הדבר תקין ? האם האדמומיות קבועה עד לסיום הטיפול? תודה מראש על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר26/01/2016תתחילי אחת ל4 ימים ורק אם אין אודם או כאב עברי בהדרגה לפעם ביום. תשתמשי בכמות קטנה מאד,(כמו שמורחים קרם לחות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכבת קילופי עוראדוה26/01/2016
כבר תקופה ארוכה( מסחודשים) שיש לי ברגל, בקדמת השוק שטח בגודל של מטבע חצי שקל עם כמו קילופי עור קטנים, מרחתי שוב ושוב קרמים משום שחשבתי שזה יובש אך זה לא עובר ולאחרונה צץ שטח קטן נוסף ובודד לידו... מה זה יכול להיות?
נ.ב זה לא אדום ולא מגרד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכבת קילופי עור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן01/02/2016בדיקה לפטריות מתבקשת לפנות לרופא עור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם בעור ללא כאבאפרת24/01/2016
שלום וברכה
בת 34. לא יודעת אם יש קשר בין הדברים אך אספר בקצרה:
בחודשים האחרונים לא הרגשתי טוב, סבלתי מחולשה, עייפות כבדה, דלקות אוזניים, וחוסר תפקוד, מדיי פעם הופיעה בעור פריחה.
בבדיקות דם נמצא חוסר ברזל, לקחתי תוסף וכיום אני מרגישה דיי טוב (עדיין בשלבי החלמה, עדיין מרגישה מדיי פעם חולשה ומיחושים שונים אך משתפרת)
עם או בלי קשר בימים האחרונים שמתי לב שיש לי פצעים בפה ובחניכיים, בזמן שהתקלחתי גיליתי מעין שטף דם שאינו כואב, ברגל למעלה, לא רחוק מהברך (מצרפת תמונה שמעט טשטשה את שטף הדם אך הוא דיי ברור בכל זאת)
לא השתמשתי בתרופות (כרגע אני נוטלת כבר חודש רק ויטמין D ומדיי פעם ברזל)
ממה הדבר יכול לנבוע?
האם זה מסוכן?
אודה לתגובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם בעור ללא כאב - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר26/01/2016צריך בירור כללי אצל רופא כדי לחפש קשר בין התופעות האלו. אם שטף דם לא עובר תוך ימים בודדים או מופיעים נוספים כאלו צריך לבצע ביופסיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בישבןרעות23/01/2016
בתי בת 6 כבר כמה חודשים יוצאים לה פצעים בישבן מגרדים
וגם הפות תמיד אדום . נתנו לה תרופה נגד תולעים וגם משחות אבל זה חוזר על עצמו ממש כמו יתושים
מה עושים אני ממש לא יודעת למי לפנות. הינו אצל רופא עור ואלרגיה לא מצאו מה זה . תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בישבן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר26/01/2016כדאי שתתיעצי גם עם רופא ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
