מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעים לא ברורים וגירוד בעל הגוףאלי19/03/2016
שלום,
מזה כשלושה שבועות שיש לי פצעונים בכל הגוף(חזה, בית שחי, גב, רגליים, זרועות). בנוסף להם התחילו פצעים מגרדים במיוחד שהפכו כהים (מצורפת תמונה) בבדיקת רופאי עור נאמר לי בתחילה שמגובר בלחץ, בבדיקה אצל אחר נאמר לי שמדובר בקרציות יונים. ניסיתי מספר משחות ואף כדורים נגד אלרגיה אך ללא הטבה. הגירודים ממשיכים ופצעונים יוצאים במקומות נוספים. אני טרוד מאוד, מה עוד אפשר לעשות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים לא ברורים וגירוד בעל הגוף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן20/03/2016ממליצה בירור מסודר טסטים , בדיקה לפטריות או קרציות, ביופסיה , ובדיקות דם פרופיל אימוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשיפה לשמש כשמשתמשים ברטוויטרונן17/03/2016
הבנתי שאדפרין הוא נגזרת חדשה של וטמין A ובניגוד לרטוויט הוא גורם להרבה פחות רגישות לשמשץ האם נכון לומר שהאזהרה על חשיפה כלשהי לשמש בזמן שימוש ברטוויט לא ממש נכונה לגבי אדפרין (אני לא מדבר על שיזוף או משהו כזה אלה על היום-יום שבו החשיפה לשמש מתבטאת רק בהליכה לחנות / לעבודה / לרכב וחזרה)
ניסיתי מספר רב של קרמי הגנה כל ההיפואלגניים והיקרים גם אבל נראה שהעור שלי מגיב מאוד לא טוב אליהם ושימוש בקרם כזה גורם לפצעים (רק קרמים של 15 ומטה פחות רגיש עבורי) . האם עדיין אני יכול להשתמש באדפרין (האדפרין נסיבל בסדר על העור 0 לא גורם לתגובה חריפה).
בנוסף במידה והעור פגום (פצע אבל לא פתוח ) האם אדפרין מתאים כדי לעזור להחלמה ולפיגמטציה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדפרין - שאלה ......................................... - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר19/03/2016השימוש באדפרין מומלץ בשעות הלילה ובבוקר לרחוץ ולהסיר אותו. רק אם תנסה חשיפה חשיפה בין הרכב לעבודה, או לחנות תדע אם נגרמת רגישות. במידה ויגרם אודם תצטרך להפסיק אדפרין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות בנושא פירוק חומצה היאלורונית והסרת נק חןהשואל16/03/2016
שלום רב
רציתי לשאול שתי שאלות:
1. הזריקו לי לפני חצי שנה חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ולא אהבתי את התוצאה, ניתן להמיס עם היאלורונידאז, אני קצת חושש מהעניין רציתי להתייעץ
2. יש לי קודות חן בפנים ואני רוצה להעלים אותן, ניתן להסיר אותם ללא צלקת? אפשרי לטשטש אותם באיפור קבוע? מה יראה יותר טוב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח מאוד לתשובה בבקשה ותודה מראש
אשמח לתשובה18/03/2016.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתי שאלות בנושא פירוק חומצה היאלורונית והסרת נק חן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר19/03/20161. טיפול בהיאלורונידז כדי להמיס מילוי שאינו אסתטי, הוא מקובל. היאלורונידז במקרים נדירים יכול להיות כרוך בתגובה אלרגית, ולכן חשוב לטפל אצל רופא אחראי ומקצועי שיודע להתמודד גם עם תופעות לא רצויות, במידה ויהיו.
2. אי אפשר להסיר נקודות חן בלי צלקת. בנוסף, לא ידוע לי על אפשרות להעלים אותן באיפור קבוע, אבל איפור אינו התחום שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לא רצויות בהיאלורונידז
השואל20/03/2016תודה על התשוהה העניינית רק לא הבנתי את שאמרת: "תופעות לא רצויות " בקשר להמסה בהיאלורונידז, אני רוצה להמיס את כל התוצאה, ואם יש תגובה אלרגית אז זה לא מאוחר מדי?
אוכל לבדוק אם אני רגיש לחומר? כי אני מפחד מאלרגיה חריפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם לך יש ניסיון עם היאלורונידז?
השואל20/03/2016..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי משימוש במשחת הידרואגיסטן לפניםנטע לי16/03/2016
היי, השתמשתי במשחה הידרואגיסטן למשך 7 ימים על הלחיים בשל הופעת אלרגיה . זה לא עזר לי אבל שמתי לב שהתחילו לצמוח לי שיערות קטנות באיזור שנמרח. אני מאוד לחוצה מזה . איך אפשר לעצור את זה? האם הסטרואידים שהמשחה עדיין פעילים לי בגוף ?? תודה מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי משימוש במשחת הידרואגיסטן לפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן16/03/2016כל משחה עם סטרואידים יכולה לגרום לשיער, למרות שזה די נדיר .
כן להפסיק את המשחה לחזור לרופא כדי שיתעד א הרגישות שלך ולהחליף משחה . לגבי השיער אם יש החמרה אז השיער היה יוצא ללא קשר ואז צריך טיפול .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה...
נטע לי17/03/2016לא הבנתי את המשפט האחרון. באיזה טיפול מדובר. איך ניתן לעצור את המשך הגדילה של השיער ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נים מורחב בשפה התחתונה והסרתו בלייזריעל15/03/2016
היי, יש לי מן פצע אדום בשפתיים והלכתי לרופא והוא אמרה שזה נים מורחב. רציתי לשאול אם זה עובר בשלב כל שהוא? יש לי אותו קרוב לשנה..
במידה ואחליט להסיר אותו בלייזר, האם יישאר סימן/צלקת? תודה רבה אשמח לתשובה (בת 17)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נים מורחב בשפה התחתונה והסרתו בלייזר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/03/2016צריך לראות את הנגע לקבל תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לנים מורחב בשפה התחתונה והסרתו
אנונימית15/03/2016קוטר ממש קטן בצבע אדום.. רק השאלה האם זה עובר בדרך כלל? נימים בפנים בכלליות.. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם טיפול רטאויטכ14/03/2016
חיפשתי קרם אנטי אייגינג יעיל והומלץ לי לנסות רטין a. חשוב לי להדגיש שהמטרה היא מניעת קמטים (גיל 27). הרופאה רשמה לי רטאויט וכתוב שזה לפצעי בגרות. האם היא טעתה במרשם או שזה עדיין אפשרי להשתמש בזה? חשוב לציין שאין לי פצעי בגרות. העור חלק והמטרה להימנע מקמטים כבר מעכשיו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם טיפול רטאויט - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/03/2016קרם רטאויט מיועד לקילוף ויצירה של קולגן אחת ההתויות היא אקנה . משחה מעולה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה חוזר - אחרי רוקסו ראקוטן בת 23שני13/03/2016
שלום,
לפני 5 שנים לקחתי ראקוטן בשל אקנה.הפצעים עברו אך לאחר כמה שנים חזרו שוב.במאי התחלתי לקחת רוקסו למשך 8 חודשים ,אך חודשיים לאחר ההפסקה הפצעים חזרו.הרופא הביא לי מרשם לקיורוטן 40 מג למשך חצי שנה.רציתי לדעת האם יכולה להיות החמרה בהתחלה ואם כן לכמה זמן?ואחרי כמה זמן אני אמורה לראות שיפור(יש לציין שהפצעים לא חמורים כמו לפני 5שנים.. עדיין יש התפרצויות שלהם).תןדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה חוזר - אחרי רוקסו ראקוטן בת 23 - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/03/2016לעתים יש החמרה מכל מני סיבות , ממליצה לחזור לרואקוטאן ץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיורוטן מול ראקוטן
שני13/03/2016זה לא אותו דבר?
והאם ההחמרה תלויה במצב ההתחלתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות לבנות על חלק מהציפורנייםדור לוי13/03/2016
היי שלום לאחרונה שמתי לב כי מופיעים לי על חלק מהציפורניים בכף היד כתמים (כמו חורים שנעשו בעזרת כלי ) רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה לזה. והאם יש קשר ל פתרייה בעור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות לבנות על חלק מהציפורניים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/03/2016לפנות לרופא עור לקבל הפניה למעבדה לפטריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה לא מוגלתי בגיל 37 לאחר לידה 4לילך13/03/2016
שלום וברכה ,
אני בת 37 אם ל 4 ילדים, נטלתי בגיל 25 למשך 3 חודשים ראוקוטן בשל פצעי אקנה וגם בגיל 27 לחצי שנה. התוצאה היתה מדהימה פנים חלקות( למרות שמצב פניי לא היה חמור כל כך).
לוותה פגיעה קשה ביובש עיניי ובשל כך עברתי כמה רופאי עיניים והוחלט לשים לי פקקים בעיניים לשיפור הדמע וזה בהחלט עזר.
כיום בגיל 37 אחרי הריון ולידה 4 נראה שמשהו התחיל לחזור לפניי.
לא פצעים רגילים מוגלתיים אלא פצעים אדומים וקצת כואבים באיסור סנטר.כחצי שנה מאז הלידה הם מתייבשים ושוב חוזרים .התייעצתי עם קוסמטיקאית רפואית והיא טענה שזה נראה הורמונלי נתנה לי סבון עדין לפנים וקרם לחות טוב וזה מה שאני עושה פעם אחת ביום.שיפרתי את התזונה הוספתי מים ירקות פירות והורדתי מתוק כמעט לגמרי וגם חלב.עדיין אותו המצב . האם יש פיתרון למצבי??? האם יש בדיקה הורמונלית שניתן לבצע ?? אני מניקה עכשיו וגם ככה לא הייתי שמחה לקחת ראוקוטן שזה כדור שהציל אותי אך גם הרס לי חלק חשוב בגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה לא מוגלתי בגיל 37 לאחר לידה 4 - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/03/2016עם גמר הנקה כדאי להתייעץ עם רופא עור לראות מה יהיה הטיפול הכי טוב בשבילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה לא מוגלתי בגיל 37 לאחר לידה 4 - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר19/03/2016עם גמר ההנקה את מוזמנת לבדיקת התאמה לטיפול פוטודינמי באסף הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברת מילוי האם היא איכותית לומינרהטנקי09/03/2016
האם חברה לומינרה ניחשבת לטובה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברת מילוי האם היא איכותית ................ - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן10/03/2016לא מכירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי חומר מילוי.............פה לרגע08/03/2016
כמה זמן יכול להחזיק חומר מילוי שמשתמשים בזה לפיסול ,מחוץ למקרר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי חומר מילוי............. - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן10/03/2016חומר שנפתח יש לשמור בקירור בלבד עד כשלושה חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא נכון!!! חומר מילוי מותר פתוח
יורב11/03/2016מותר לשמור לפי הוראות יצרן עד שבועיים !!!! זה עלול לאגור חיידקים
כדאי להיות מיקצועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא נכון!!! חומר מילוי מותר פתוח - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/03/2016בדרך כלל עושים השלמות תוך שבועיים ,גם אחרי יום יכולה להתיישב מודבת חיידקים ! כל זמן שהחומרים נשמרים כמו שצריך אפשר עד 3 חודשים מיום ההזרקה לסיים את החומר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי חומר מילוי............. - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/03/2016לא ממליצה לשמור חומר שנפתח ללא קירור תאריך של הפתיחה והודעה למטופל על זמן ההזרקה החוזרת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולים שונים להעלמת נימים בפניםיעלה08/03/2016
שלום רב
בעקבות חשיפה לשמש, באחת הלחיים יש לי מעין אדמומיות שמחמירה בתנאי חום, למשל כשמחממים חדר בחורף. אני חושבת שזה נובע מהצטברות נימים במקום.
שמעתי על 2 סוגי טיפולים בבעיה: טיפול בלייזר (הבזקי אור?) וטיפול בגלי רדיו, שהבנתי שזהו סוג טיפול חדש.
באיזה סוג טיפול כדאי לי לבחור? מה החסרונות והיתרונות של כל אחד מהטיפולים?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים שונים להעלמת נימים בפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/03/2016שני הטיפולים אינם חדשים , הטיפול בנימים בטכנולוגיה קיים כבר 20 שנה . מידת התאמה ניקבעת עי רופא מקצועי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח עפעפיים...............................תשובה08/03/2016
שלום
אני בשנות ה20 לחיי ,התייעצתי עם איש מקצוע לגבי ניתוח עפעפיים,
ונאמר לי לא לעשות רק בגיל 40 ,
למרות שיש אנשים שעושים לפני ,יש לי עור עודף .
מה אפשר לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח עפעפיים............................... - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/03/2016לא מומלץ ניתוח בגיל צעיר , רק במקרים עם בעיה רפואית פונקציונלית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי אפשרות לא לעשות ניתוח
פה לרגע08/03/2016ולהשתמש במכשיר מסויים במקום הניתוח ?זה יעיל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער פנים בלייזר או אור.......................ענבל06/03/2016
שלום,
קראתי שהסרת שיער פנים בלייזר/אור עלולה לגרום לתופעה הפוכה של שיעור יתר. מה הפתרון המתאים ביותר להסרת שיער פיאות (לאשה, שיער כהה, עור בהיר)?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער פנים בלייזר או אור....................... - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/03/2016אם עובדים על שיער פלומטי זה יכול לקרות, על שיער בוגר גם לייזר וגם הבזקי אור עוזרים מאד. בכל מקרה שיער הפנים הוא שיער הורמונאלי ויכול לצמוח . אין הסרת שיער לצמיתות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוריאזיס טיפתי, האם משאיר צלקתדיקלה06/03/2016
הי,
לפני כחודש אובחנתי בפסוריאזיס טיפתי. התחלתי טיפול ויש שיפור ניכר.
הבעיה היא שבמקום שבו היו הנגעים יש לי כמו צלקת. השאלה שאלה היא האם זה חלק מתהליך ההחלמה מופיע כמו צלקת וזה עובר? או שפסוריאזיס משאיר צלקות על הגוף?
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוריאזיס טיפתי, האם משאיר צלקת - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/03/2016בדרך כלל עובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
