יישור שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יישור שיניים
    עינת
    14/08/2011

    שלום ,
    אני בת 13.5 , הלכתי יחד עם הוריי השבוע לייעוץ אצל 2 אורתודונטים .
    הראשונה , אמרה כי הבעיה היא הרוווחים בין השיניים עצמן והפיתרון הוא קוביות למשך חצי שנה-9 חודשים .
    מההתחלה אמי ואני חששנו כיוון שבחיים לא שמענו על זמן כזה קצר, אז הלכנו לעוד התייעצות .
    השני , אמר כי הבעיה היא המרווח בין 2 הלסתות (5.5 מ"מ , כאשר הסטנדרט הוא 3)
    והציע לשים קוביות למשך שנה וחצי - שנתיים .
    מכאן , שיש כל כך הרבה הבדלים בין שני האורתודנטים - מה שגרם לאמי ולי לפקפק ולהיות אובדות עצות .
    בנוסף , ראיתי שיש אפשרות לטפל בהסמכים פנימיים ובאינבייזלין ( הבעיה הגדולה שלי היא המראה של השיניים שלי יחד עם הקוביות )
    אם תוכל לעזור להחליט בנוגע לאורתודנטים ..
    ובהסמכים פנימיים ובאינבייזלין אפשר לטפל בכל בעיה שקשורה ביישור שיניים ?

    תודה רבה ,
    עינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישור שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    15/08/2011

    את נושא בחירת האורתודונט אני משאיר לכם. רק אציין שברוב במקרים טיפול נמשך יותר מחצי שנה. את יכולה לייעץ לאמך לבדוק אם מדובר במומחה ליישור שיניים או רופא שיניים העוסק באורתודונטיה. רשימת המומחים מופיעה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים כמו כן אני ממליץ דוקא לך לטפל בעזרת מכשור קבוע המודבר בחזית ולא בשיטה הפנימית.בגיל 13 וחצי זה פחות מקובל וזה גם מאד מאד יקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו