יישור שיניים בפעם השלישית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יישור שיניים בפעם השלישית
    מירב
    26/09/2011

    שלום,
    אני כבר ביצעתי פעמיים יישור שיניים ואני כרגע נמצאת עם קיבוע (למעלה ולמטה)
    במהלך השנתיים האחרונות עשיתי כל מיני טיפולי שיניים (כתרים וכו) ואני מרגישה שחלק מהשיניים התעקמו לי (דבר שמפריע לי מאוד!!!) ובנוסף לכך אני מרגישה שהשיניים בולטות קדימה
    כשפניתי לאורטודנטית שביצעה לי את היישור היא אמרה שאין צורך ביישור נוסף וכדי לפתור את השיניים הבולטות צריך לבצע "קיר" וזה לכאלה שמצבם חמור מאוד

    מה ניתן לעשות במקרה זה? ומה הזמן המינימלי שניתן לטפל בדבר? (התקופה שהייתי עם הגשר היתה עינוי עבורי) והאם זה לא יזיק לי לשיניים לבצע יישור בפעם השלישית?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור שיניים בפעם השלישית - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    27/09/2011

    לא ברור מהו "קיר" ויש הבדל גדול מאוד במשך הטיפול ממקרה למקרה במצב של שיניים בולטות והשאלה כמה נדרש להזיזן. כדי לדעת שמבחינה רפואית אין סכנה בהנעת השיניים, יש לבצע צילומי רנטגן מתאימים, כדי להעריך את מצב השורשים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו