מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אינביזלייןאני04/10/2011
שלום רב,
התחלתי השבוע יישור שיניים בשיטת אינביזליין. לא רואים אותו ומהבחינה הזאת הכל מעולה, אבל כל הפה שלי פצוע וחבול. אני מתקשה לדבר בשל כך, הלשון עדיין לא מצאה את מקומה בשעת הדיבור וגם היא נשרטת כל הזמן. מה אפשר לעשות ??? האם זה נורמלי בשיטה זו ?
מחכה לתשובה דחופה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינביזליין - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין04/10/2011מאוד לא סביר תאור הסבל לשיטה זו שהיא הנוחה לרקמות הפה מכל השיטות האחרות. פני לאורתודונט המטפל. אולי יש שוליים של הקשתיות, שניתן לגזור ולבטל את סבלך בקלות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסיון אישי שלי גם היה ככה בהתחלה!
שני19/10/2011לא ממש התקשיתי לדבר אבל קצת מוזר בהתחלה.
נכון יש המון רוק בפה? כן כן
וכאב? גם לי היה וגם לי הלשון קצת נפצעה . אם אין לך בעיה של דחיקת לשון
(כלומר שהלשון שלך רוב הזמן למעלה מאוחרי השיניים העליונות שזה המצב הנכון ללשון אז מן הסתם צריך להיות פחות בעיתי. לי בגלל שהייתה בעיה כזו זה הוסיף לי כאב כי הלשון כל הזמן תקועה בשיניים וזה מכאיב בקצה של הפלטה
וצריך ללמוד מאיש מקצוע איך לשנות את זה)
אני יכולה לומר לך שבערך אחרי חצי שנה כבר הפסיקות הכאבים של הלשון , כמו בערך שלסת התרגלה והתיישרה וההמשך היה קל יותר.
אני אתן לך טיפ שאני השתמשתי בו: הורדתי את הפלטה לדקה אחת זה קצת הרגיע את הכאב ושחרר לחץ. בנוסף אני יכולה לומר לך שאחרי 3 ימים בערך הפלטה מתיישבת יותר בקלות תופסת את מקומה וקל יותר להכניס ולהוציא (כששמים פלטה חדשה אז זה ממש לוחץ בשינים וכואב גם כשמוציאים)
אבל בגדול צריך קצת לסבול אל תתייאשי. עם הזמן את תדעי לבד איך להסתדר עם זה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אמר שאין צורך בכלל לעקור שיניים
עכביש בשיניים לילדה בת 8.5
חלקים לא שלמים בפלטה ומה מטרתם
חוסר בשיניים לטרליות ומה ניתן לעשות
קושי להסיר את הפלטות לפני האכילה
יישור שיניים בפעם השנייה ושימוש בפלטה
רסן חיצוני בשיניים לילדה בת 15
מנח הלשון בפה בעת מנוחה, דיבור ובליעה
פלטות שקופות לשימור לכל החיים
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




