לד"ר עתליה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר עתליה
    dvir
    09/10/2011

    שלום,
    ראיתי באינטרנט שאת עובדת במרפאה בת"א.
    רציתי לדעת אם זה המקום היחידי שבו את עובדת - הייתי רוצה לבוא להתייעצות אצלך (או על כל מקום אחר שאת ממליצה שהוא טוב)
    המקרה שלי הוא די מורכב - אני עשיתי כבר 3 טיפולים (אני עכשיו כביכול בסוף השלישי)
    ובסוף כל אחד מהטיפולים כולל עכשיו השיניים חוזרות למצב לא מוצא חן בעיניי.
    השיניים פחות או יותר ישרות, אבל אני יודע שאפשר יותר. אני לא כ"כ סומך על הרופאת שיניים שלי, ואני מחפש אלטרנטיבה נוספת.
    אני בן 27 ואני רוצה ליישר את השיניים לשביעות רצוני (ומבלי שיראו) וישר אחרי זה לקבע. כיוון שאני מכיתה ג' (!) בערך מבקר אצל אורתודנטיים, אני מעריך שיישור כזה (במידה והוא כדאי ואפשרי מבחינת שורשי השיניים ועוד כל מיני דברים שאני לא מבין בהם) לא אמור לקחת הרבה זמן..
    לכן הייתי רוצה לבוא ולהתייעץ ולראות מה אפשר לעשות
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר עתליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר עתליה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    09/10/2011

    אם אתה כבר בסבב הטיפול השלישי, אני ממליצה שתגיע להתיעצות באחת מהמחלקות לאורתודונטיה - בבית החולים הדסה בירושלים או ברמב"ם בחיפה או בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל-אביב. במקום האחרון אוכל למסור לך את מס' הטלפון: 03-6407456. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו