מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי מרחיב לסתניר03/11/2011
יש לי מרחיב לסת המורכב מ-2 טבעות המודבקות על כל שן בצדי הלסת ובאמצע מעין קפיץ.
המכשיר פוגע לי ביכולת הדיבור וגורם לי לייצור רוק מוגבר ( או פשוט בקושי לבלוע אותו ).
כמו כן, גורם לי המכשיר לכאבים מאוד חזקים כשאני מנסה לאכול ,לבלוע או לדבר ( זאת עקב חיכוך של הלשון עם המכשיר, שמרוב חיכוך פצע לי את הלשון ויצר שם כיב ).
קניתי סורנד, תרסיס לחלל הפה - אך זה לא עוזר במיוחד בינתיים ( אני משתמש בתרסיס מאתמול ).
השאלות שלי הן כאלה -
הכאב יעבור באיזשהו שלב? כי כרגע זה לא נראה לי אפשרי, המכשיר מתחכך לי בלשון בצורה רבה ואני לא רואה דרך למנוע את זה.
הדיבור שלי יחזור להיות נורמאלי?
האם כל פעם שאחזור אל האורתודנט למתיחת הקפיץ? ( בערך פעם בחודש ) שוב צפויים לי קשיים בדיבור?
תודה מראש לכל העונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי מרחיב לסת - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/11/2011בדרך כלל מתרגלים. ילדים מתרגלים מהר וככל שהגיל עולה יכולת ההסתגלות יורדת.. מתיחה לא גורמת לחזרת קשיי ההסתגלות של הלשון. מקווה שתתגבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, עוד שאלה
ניר04/11/2011יכול להיות שלא אסתגל לזה כלל?
אני בן 22, לא ממש ילד, ויכול להיות שבגלל זה אבטל את הטיפול.
אני לא יכול לחפש עבודה כשאני לא מסוגל לדבר כרגיל וזה גם מוריד לי מאוד את הבטחון העצמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, עוד שאלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין04/11/2011יכול להיות שתרגיש לא מסתגל. לא חייבים לבטל את הטיפול. ניתן להשתמש במכשיר אחר, שאליו יהיה לך קל הרבה יותר להסתגל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אמר שאין צורך בכלל לעקור שיניים
עכביש בשיניים לילדה בת 8.5
חלקים לא שלמים בפלטה ומה מטרתם
חוסר בשיניים לטרליות ומה ניתן לעשות
קושי להסיר את הפלטות לפני האכילה
יישור שיניים בפעם השנייה ושימוש בפלטה
רסן חיצוני בשיניים לילדה בת 15
מנח הלשון בפה בעת מנוחה, דיבור ובליעה
פלטות שקופות לשימור לכל החיים
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




