שאלה בקשר לתחילת טיפול אורתודונטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לתחילת טיפול אורתודונטי
    מוטי
    04/12/2011

    שלום דר' וסרשטיין ודר' דינבר
    אתמול התחלתי טיפול אורתודונטי אצל מומחה ליישור שיניים מומחה בעל ניסיון של שנים..

    המומחה הדביק לי סמכים על השיניים רק על השיניים בלסט העליונה בלבד.. (טיפול ראשון)
    ומה שמאוד מדאיג אותי הוא שהוא לא שם לי טבעות על השיניים הטוחנות האחוריות, הוא רק הדביק סמכים רגילים מברז רק עד השיניים הקדם טוחנות העליונות 15 ו 25 ...

    שאלתי היא כזאת:
    האם זה נכון לשים עד השיניים הקדם טוחנות את הסמכים ולמה הוא עשה את זה בתחילת הטיפול (למה הוא לא שם ישר בטיפול הראשון טבעות על השיניים הטוחנות האחוריות)???
    יכול להיות שהוא רוצה לחסוך לעצמו עבודה על ידי כך שהיה מיישר לי רק את השיניים הקדמיות (כי רק הם עקומות) ולא לטפל יסודי בכל הלסט על מנת ליצור רצף סימטרי של כלל השיניים?

    ומה ההגיון והסיבה לכך שמתחילים טיפול אורתודונטי מתחילים קודם כל עם הלסת העליונה?

    המון תודה לכם..... :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לתחילת טיפול אורתודונטי - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    06/12/2011

    אם האורתודונט סבור שיש מספיק שליטה על קשת השיניים בהדבקת 10 שיניים, אז די בכך. מדוע לגרום לתזוזת שיניים אחוריות שנמצאות בסגר טוב? התחלה בלסת העליונה מאפשרת יצירת קשת שלתוכה תותאם עמדת השיניים התחתונות. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו