חצי שנה עם עכביש בשיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חצי שנה עם עכביש בשיניים
    שני
    02/01/2012

    היי, אני כבר מעל חצי שנה עם המכשיר להרחבת הלסת העליונה-עכביש, כדי שניב שצמח לי מעל שן יוכל להכנס.
    האורתודנטית אמרה לי ממזמן שהוא ירד בסביבות אוקטובר.
    עבר הרבה זמן מאז ואני שואלת אותה מתי יורידו לי בערך והיא לא עונה, היא אומרת שהיא לא יודעת.
    המכשיר הזה ממש מקשה עלי ולמרות שהתרגלתי אליו קשה לי לאכול איתו וכו'..
    רציתי לדעת אם זה הגיוני כ"כ הרבה זמן להיות עם המכשיר הזה?, כי היא כבר עשתה לי את הרווח במקום שהשן צריכה להכנס אליו מזמן וחסמה את החור שמסובבים איתו מזמן, לפני כ-4-5 חודשים.
    (כל מי שאני מכירה שהייתה איתו, זה היה גג 4 חודשים, בערך אותו מצב כמו שלי, ששן צריכה להכנס)


    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חצי שנה עם עכביש בשיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכביש בשיניים - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    02/01/2012

    המכשיר שומר לאחר סיום פעולתו את רוחב הקשת. אולי כשהאורתודונטית תעבור לקשתות עבות, שיכולות גם הן לשמור על הרוחב, היא תסיר את המכשיר. עליך לדרוש הסברים ממי שמטפל בך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו