גשר ונסיגת חנייכים- שאלה דחופה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גשר ונסיגת חנייכים- שאלה דחופה!
    עמית
    09/01/2012

    שלום, לאחרונה התחלתי טיפול של ישור שיניים, ואתמול שמו לי גשר על השיניים העליונות.
    תמיד ידעתי שזה מלווה בכאבים, אבל הכאבים מופיעים רק בצד שמאל של הפה, ואני לא מסוגלת ללעוס. ההרגשה היא בשורש השן- בחיבור בין השן ללסת.
    בעבר רופאת השיניים אמרה שאני מצחצחת באגרסיביות ושיש לי התחלה של נסיגת חניכיים אבל האורטודנט אמר שאין, ולכן המשכתי בטיפול.
    יכול להיות שהכאבים רק בצד אחד הם בשל נסיגת החניכיים? או בעקבות משהו אחר?
    או שהם בכלל רק בגלל הגשר?
    למה נסיגת חניכים בשילוב עם גשר עלולה לגרום? והאם זה יזיק לי מאוד, ואיך בודקים זאת?
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גשר ונסיגת חנייכים- שאלה דחופה! - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    10/01/2012

    יש לשאול את הרופא המטפל בהתאם לנסיגה הקיימת ולשקול אפשרות לגשת להתייעצות אצל מומחה לחניכיים. רק לאחר בדיקה קלינית ניתן לענות לך על שאלותיך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו