קו אמצע מוסט -

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קו אמצע מוסט -
    חיים
    28/01/2012

    בן 29.

    עשיתי בעבר טיפול אורטודנטי, ועקרו לי את שן מספר 4 (למעלה למטה), כדי ליצור מקום (שיניים צפופות).....ה"בעייה" שהאורטודנט לא הקפיד על קו האמצע (מעל האף) וכרגע קו האמצע שלי 4,5 מיל' מהמקום הנכון (הבנתי שבד"כ עוקרים 4 שיניים כדי לא לא להגיע לבעייה הזו) ופתאום זה התחיל להפריע לי

    הייתי בייעוץ - והבנתי שצריך לעקור את שן מס' 4 גם בצד השני למעלה/למטה כדי ליצור סימטריה
    ------------------------------------------------------------- המרכזי שלי הוא שכרגע הקשת שלי בגודל נכון. אני מפחד שאחרי העקירה יקטן לי הפה (בייעוץ טענו שיקטן מעט רק בכמה מ"מ)

    1)השאלה עד כמה זה משפיע לעקור 2 שיניים בריאות (הרי בניגוד לכאלו עם שיניים צפופות. אצלי כל השיניים הקיימות במיקום הנכון)....האם יש דרך לסגור את הרווח של העקירה בלי לקחת את הקשת שיניים "אחורה"
    2)האם בסוף הטיפול ניתן לעשות צילום וכו' ו"להגדיל" להוציא החוצה במידה הנכונה (במקרה שיש קשת קטנה מדי)
    3)האם כאשר עושים גשר פעם שנייה. השיניים זזות יותר "מהר"? (עברו 3 שנים)

    נ.ב: יש לי 4 שיני בינה בריאות. לא יודע אם זה רלוונטי

    אציין שמעבר השיניים שלי יישרות לחלוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קו אמצע מוסט -

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קו אמצע מוסט - - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    28/01/2012

    1. יש דרך כזו.
    2. להגדיל - על ידי פתיחת רווחים אחורית והרחבת או הוספת שיניים מאחור.
    3. לא ידוע על תנועת שיניים מהירה יותר בטיפול שני.
    4. שיני הבינה לא רלוונטיות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין נזק שיכול להיווצר?

    חיים
    06/02/2012

    מעקירת שן בריאה

    בסופו של דבר אני אהיה עם פחות 2 שיניים בריאות בפה (מצד שני כמו שרשמתי יש הרבה מאוד מטופלים שמלכתחילה עקרו להם 4 שיניים לסימטריה)

    מהם החסרונות של עקירת שן בריאה?

    תודה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו