התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    עומר
    05/02/2012

    שלום
    בזמנו (גיל 13) התחלתי טיפול ביישור שיניים.
    הלכתי למספר התייעצויות, חלקם המליצו לעקור 4 שיניים לפני תחילת הטיפול, וחלקם המליצו שלא.
    לבסוף לא עקרתי, ולאחר סיום התהליך (3 שנים של גשר), לא אהבתי את התוצאה (בליטה של 4 השיניים הקדמיות ב - 2 הלסתות) והתחלתי טיפול נוסף עם גשר שארך שנתיים.
    עם סיומו (כשהייתי בן 18) הדביקו לי קיבוע הן מטה והן מעלה.
    גם לאחר עקירת 4 השיניים והטיפול הנוסף עם גשר עדיין יש לי צפיפות בשיניים, והשיניים הקדמיות בולטות קדימה.

    2 שאלות:
    1. האם ניתן בכלל לבצע משהו נוסף על מנת לבצע יישור שיניים נוסף? האם בדיעבד היה כדאי לעקור שיניים "גדולות יותר" מאשר ה4 שקרובות לניבים? (לעקור את 4 הניבים, לעקור אולי את ה4 שליד אלה שנעקרו.. וכו')
    2. בשנתיים האחרונות יש לי לחץ (בתדירות של כל יום) על 4 השיניים הקדמיות, מין לחץ שכזה שמאוד מפריע לי לתפקד. האם הוא יכול להיות קשור לקיבוע? אולי לעובדה שיש לחץ על השיניים בשל חוסר במקום?

    תודה,

    עומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    05/02/2012

    נראה שחבל להסיר חומר שן נוסף. יש יופי בפנים קמורים ומראה צעיר שמעניקות שיניים בולטות (אין צורך להזריק חומרי מילוי לשפתיים)
    השיניים שנעקרו לך הן המקובלות ביותר לעקירה כשנדרש שינוי מירבי של השיניים הקדמיות. לחץ לא נובע בדרך כלל מחוסר מקום. עליך לפנות לאורתודונט שלך לבדוק את הקיבוע. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות לא מקצועית שלי

    חיים
    06/02/2012

    אני במצב דומה לשלך (אחרי גשר) וחשבתי לשפר עוד יותר את החיוך ובדקתי את העניין

    "ציפוי שיניים"
    ואני לא רופא אבל אם בא לך תברר......מתוך סקרנות ביררתי וקיבלתי הצעת מחיר של 1000$ לשן (שבמינ' עובדים עם 4 שיניים, כי יש טיפה הבדל בצורה/גוון/החזרת אור של שן עם ציפוי...וגם כמו ב"גשר" אי אפשר לעשות חצי עבודה)

    אני לא הייתי עושה את זה (מאוד יקר, ואם השיניים לבנות ויפות בלי שברים וכו' אז חבל). מצד שני אם השיניים PERFECT במקום הנכון, אין טעם שוב לנסות ולהזיז. יכול להיות שהבעייה שלך עם הצורה של השיניים עצמם

    עוד פעם סתם עצה כי קראתי את ההודעה. לומינירס למשל - אבל תדמיין עלות של 30, 40 אלף שקל לבעייה אסטטית שלטעמי רק אתה מבחין בה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו