מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצותעומר05/02/2012
שלום
בזמנו (גיל 13) התחלתי טיפול ביישור שיניים.
הלכתי למספר התייעצויות, חלקם המליצו לעקור 4 שיניים לפני תחילת הטיפול, וחלקם המליצו שלא.
לבסוף לא עקרתי, ולאחר סיום התהליך (3 שנים של גשר), לא אהבתי את התוצאה (בליטה של 4 השיניים הקדמיות ב - 2 הלסתות) והתחלתי טיפול נוסף עם גשר שארך שנתיים.
עם סיומו (כשהייתי בן 18) הדביקו לי קיבוע הן מטה והן מעלה.
גם לאחר עקירת 4 השיניים והטיפול הנוסף עם גשר עדיין יש לי צפיפות בשיניים, והשיניים הקדמיות בולטות קדימה.
2 שאלות:
1. האם ניתן בכלל לבצע משהו נוסף על מנת לבצע יישור שיניים נוסף? האם בדיעבד היה כדאי לעקור שיניים "גדולות יותר" מאשר ה4 שקרובות לניבים? (לעקור את 4 הניבים, לעקור אולי את ה4 שליד אלה שנעקרו.. וכו')
2. בשנתיים האחרונות יש לי לחץ (בתדירות של כל יום) על 4 השיניים הקדמיות, מין לחץ שכזה שמאוד מפריע לי לתפקד. האם הוא יכול להיות קשור לקיבוע? אולי לעובדה שיש לחץ על השיניים בשל חוסר במקום?
תודה,
עומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין05/02/2012נראה שחבל להסיר חומר שן נוסף. יש יופי בפנים קמורים ומראה צעיר שמעניקות שיניים בולטות (אין צורך להזריק חומרי מילוי לשפתיים)
השיניים שנעקרו לך הן המקובלות ביותר לעקירה כשנדרש שינוי מירבי של השיניים הקדמיות. לחץ לא נובע בדרך כלל מחוסר מקום. עליך לפנות לאורתודונט שלך לבדוק את הקיבוע. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייחסות לא מקצועית שלי
חיים06/02/2012אני במצב דומה לשלך (אחרי גשר) וחשבתי לשפר עוד יותר את החיוך ובדקתי את העניין
"ציפוי שיניים"
ואני לא רופא אבל אם בא לך תברר......מתוך סקרנות ביררתי וקיבלתי הצעת מחיר של 1000$ לשן (שבמינ' עובדים עם 4 שיניים, כי יש טיפה הבדל בצורה/גוון/החזרת אור של שן עם ציפוי...וגם כמו ב"גשר" אי אפשר לעשות חצי עבודה)
אני לא הייתי עושה את זה (מאוד יקר, ואם השיניים לבנות ויפות בלי שברים וכו' אז חבל). מצד שני אם השיניים PERFECT במקום הנכון, אין טעם שוב לנסות ולהזיז. יכול להיות שהבעייה שלך עם הצורה של השיניים עצמם
עוד פעם סתם עצה כי קראתי את ההודעה. לומינירס למשל - אבל תדמיין עלות של 30, 40 אלף שקל לבעייה אסטטית שלטעמי רק אתה מבחין בה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אמר שאין צורך בכלל לעקור שיניים
עכביש בשיניים לילדה בת 8.5
חלקים לא שלמים בפלטה ומה מטרתם
חוסר בשיניים לטרליות ומה ניתן לעשות
קושי להסיר את הפלטות לפני האכילה
יישור שיניים בפעם השנייה ושימוש בפלטה
רסן חיצוני בשיניים לילדה בת 15
מנח הלשון בפה בעת מנוחה, דיבור ובליעה
פלטות שקופות לשימור לכל החיים
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




