משהו לא מובן בקשר לאינוויזיליין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משהו לא מובן בקשר לאינוויזיליין
    חיים
    08/02/2012

    חקרתי קצת את הנושא של אינוויזיליין......הכל ממוחשב וממה שנראה שם את "איך שהשיניים יזוזו" קובעת התוכנה ביחד עם מומחים שנמצאים בארה"ב ומכינים את הקשתיות

    האם זה אומר שהאורטודנט המטפל הוא בסה"כ איש הקשר/המתווך ביני לבין החברה מחו"ל?
    (נצא מנק' הנחה שמצב השיניים תקין, ולא מבצעים עקירות)

    ********
    שאלה נוספת. האם ניתן לעבוד עם סמכים רגילים ועדיין לקבל הדמייה של תוצאה סופית? (יש לי מקרה קל ואני מתלבט אם לעשות גשר. מוכן להוסיף כסף כדי לדעת איך זה ייראה.....קיימת אופציה כזו?)
    הבנתי שיש שיטה אורטוקאד, אבל לא הצלחתי למצוא בגוגל או בחיפה/קריות רופא שמתעסק בשיטה הזו (אם אתה מכיר אני אשמח)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו לא מובן בקשר לאינוויזיליין - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    11/02/2012

    החלק החשוב באינויזליין זה תוכנית הטיפול. אמנם טכנאי מבצע את ההדמייה אך האורתודונט אמור לתת עצות ולשנות את התוכנית בהתאם לנסיונו ביישור שיניים. תוכנית טיפול בסיסית המבוצעת על ידי אדם שאיננו אורתודונט בבסיסה איננה טובה ויכולה להביא את הטיפול למצב שבו יהיה צורך להזמין באמצע הטיפול קשתיות חדשות עקב חוסר התקדמות מספקת של השיניים. האורתודונט בשלב הטיפול מלווה את הטיפול ותפקידו לאפשר למכשור לעבוד ללא הפרעה ולהתגבר על תקלות המתרחשות תוך כדי. יש טכניקה של הדמייה עם סמכים, עליך לשאול את האורתודונט המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם באינוויזליין יכולות להיות בעיות

    שני
    23/02/2012

    הי שלום
    כמי שמטופלת בשיטה אני יכולה לומר לך שהיא השיטה הכי נוחה (באם אתה נמצא מתאים) יחד עם זאת, מנסיון יכולות להיות תקלות/בעיות שלא ניצפו מראש
    ולי כן יצרו פלטות חדשות אחרי שסיימתי את כל השלבים...
    (ואני מטפלת אצל אורותודונט מומחה) תהיה מוכן לתהליך שהוא ארוך ולא בהכרח דיוק של 100 אחוז כמו שאנחנו רוצים
    סבלנות, תקשורת טובה עם המטפל ומעקב שלך עצמך....
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו