חוסר איזון בסגירת לסתות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר איזון בסגירת לסתות
    מירי
    09/02/2012

    שלום רב,
    אני בת 29 ומזה שנה ושמונה חודשים אני עם גשר.
    אודה לסיוע והסבר. אני אובדת עצות.
    האורטודנטית שלי אמרה שהגיע הזמן להוריד את הגשר אך אני מתקשה להורידו עקב חוסר איזון שאני מרגישה בעת סגירת הלסתות.
    הצד הימני של הלסת העליונה יושב טוב על הלסת התחתונה אך הצד השמאלי של הלסת העליונה לא יושב טוב, הוא לא נוגע בלסת התחתונה (תחושה של ריחוף), דבר אשר מקשה גם על לעיסת אוכל בצד שלא נסגר. מספר פעמים העלתי את הבעיה מול האורטודנטית שלי ובכל פעם היא ניסתה לעשות פעולה אחרת אך ללא הצלחה. לדוגמא בביקור האחרון היא השחיזה לי מספר שיניים בלסת העליונה והתחתונה מצד ימין כדי שארגיש טוב יותר, אך הבעיה ממש לא נפתרה, בייחוד לאור העובדה שבפעולה זו פגעה בשיניים בריאות. בפעם האחרונה שהעליתי את הבעיה היא אמרה לי משהו חדש. טענתה היא כי עד חצי שנה מהורדת הגשר השיניים בוקעות ואז הסגירה תתאזן גם בצד השני. היא אומרת כי בשפה המקצועית זה ניקרא " setlling in ", שיפור יחסי סגר לאחר הסרת מכשור אורטודנטי.
    האם זה נכון ועליי להוריד את המכשור למרות חוסר האיזון והנוחות בסגירה ולאור העובדה שהתוצאה אינה מספקת בעיניי? האם הגיוני ששינוי גדול שכזה יתרחש לאחר הורדת המכשור?
    ההיגיון אומר כי בעת הורדת המכשור השיניים והלסת ימצאו במצב האופטימלי ולא כפי שהיא טוענת, לאחר כחצי שנה.

    בתודה מראש,
    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר איזון בסגירת לסתות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר איזון בסגירת לסתות - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    11/02/2012

    מה שהאורתודונטית אומרת זה נכון באופן כללי, אבל שווה לנסות כן להגיע למגעים בשני הצדדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי בעיה כזו

    שני
    23/02/2012

    בצד אחד לא נסגר עד הסוף. האורותודונט אמר שעם הזמן זה אמור להסגר לבד
    אולי אחרי שאוריד את הפלטה סופית. אכן בהתחלה זה לא נח, אבל התרגלתי
    ולא פחות חשוב שהבעיה איננה אסטתית וניתן לסגור את הפה בלי בעיה ובלי שמישהוא מרגיש....
    אם זה עוזר לך לדעת שאת לא היחידה....כנראה בעיות נפוצות בסוג זה של טיפול.
    סבלנות....
    ושיהיה בהצלחה בהמשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו