איך מתחילים???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מתחילים???
    קרן
    23/02/2012

    שלום רב,
    אני בת 31, ומעולם לא עברתי יישור שיניים.
    השן הקדמית, בלסת התחתונה שלי עקומה, וזה מפריע לי מבחינה אסתטית.
    הרבה זמן חשבתי על יישור, והיום החלטתי לטפל בזה.

    1. השאלה שלי היא איך מתחילים???

    2. ישנו שירות טיפולי שיניים במרפאת שיניים באוני' ת"א (אני סטודנטית וחברת סגל באוניברסיטה, ויותר נוח לי וזמין לי לעשות את זה שם). רציתי לברר האם מבחינה מקצועית המרפאה באוני' היא כמו המרפאות בקופות החולים (אני ב"כללית") ובשוק הפרטי.

    3. מבחינת עלויות - לאיזה סכום עליי לצפות? אשמח לשמוע המלצות על מרפאות מקצועיות, שנותנות שירות טוב.

    בברכה,
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מתחילים???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מתחילים??? - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    24/02/2012

    1. בקופות החולים חלק מרופאי השיניים שמבצעים את הטיפול האורתודונטי אינם מומחים או מתמחים באורתודונטיה אלא רופאי שיניים כלליים. באוניברסיטה הטיפול מתבצע מעשית על ידי רופאי שיניים, שמתמחים באורתודונטיה. תחת הדרכה צמודה של מומחים לאורתודונטיה, כך שאת יכולה להסיק בעצמך מה עדיף.
    2. העלויות משתנות בהתאם לסוג הטיפול.
    3. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו