שן כלואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן כלואה
    יעל
    07/03/2012

    לרופאים שלום.
    אני בת 27 וחצי, ויש לי ניב כלוא בלסת העליונה (שן שלישית מהאמצע) שבצילומים כבר נראה ממש שוכב בצורה כמעט ישרה.
    התייעצתי עם אורתודנט ואני שוקלת לשים גשר בשיניים ולנסות למשוך את השן
    אני מבינה שישנה תופעה של איחוי השן עם העצם- אנקילוזה
    רציתי לדעת האם בגיל זה רוב הסיכויים שתופעה זו התרחשה או אם ידוע שגם בגיל זה ניתן להצליח להוציא את השן?
    כל השיניים שלי יצאו מאוחר גם הראשונות וגם כשהתחלפו, ועדיין קיימת לי שן החלב בלסת והיא איננה מראה סימני תזוזה
    כמו כן רציתי לשאול אם יש לכך סיכויי הצלחה גבוהים או סיכונים ממשיים? והאם כדאי לבצע תהליך זה? ומה משך הזמן שתהליך כזה יתרחש?
    כל שאר השיניים שלי ישרות ובמקומן

    תודה רבה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן כלואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן כלואה - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    07/03/2012

    ברוב המקרים השן איננה אנקילוטית, והתופעה לא קשורה בהכרח לגיל. אחוז ההצלחות בהבקעת שיניים כלואות הוא גבוה יחסית אך מיקום השן והזוית שלה יכולים להשפיע על הסיכויים ובעיקר על אורך הטיפול. זהו טיפול ארוך במיוחד. כדאי או לא כדאי זה כבר נושא לדיון שלך עם הרופא שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו