טעות בהערכת פרק הזמן הנדרש לטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעות בהערכת פרק הזמן הנדרש לטיפול
    אליהו
    03/04/2012

    שלום רב,

    אני בן 28 ויש לי גשר בשיניים התחתונות. הבעיה היא ב 4 השיניים הקדמיות שהיו עקומות ונדרש יישור. כשחשבתי להתחיל את הטיפול מאוד חששתי מהמשמעות של גשר לאדם מבוגר וכשהלכתי לייעוץ האורטודנט הרגיע אותי ואמר שמדובר בטיפול של 9 חודשים בלבד. כעת, שנתיים אחרי התחלת הטיפול, הסוף לא נראה באופק ואני מאוד מאוכזב מהטיפול ומחוסר היכולת של הרופא ליישר את השיניים בטיפול שעל פניו נראה פשוט. מיותר לציין שיש המון פעילויות בחיי (עבודה, לימודים , טיולים ארוכים לחו"ל...) שממש לא תכננתי שגשר יהיה מעורב בהם.

    השאלה - האם מדובר ברשלנות רפואית והטעייה בעקבות הערכה ראשונית שגויה לפרק הזמן הנדרש? מה הן הפעולות שאני יכול לעשות כדי לזרז את הטיפול או לקבל החזר כספי או לעבור מרפאה?

    תודה רבה!
    אליהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות בהערכת פרק הזמן הנדרש לטיפול - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    03/04/2012

    אני אצא מתוך הנחה שאתה מטופל אצל רופא מומחה ולא אצל רופא שיניים שלא עבר התמחות במוסד מוכר. מאד קשה להגדיר זמנים בטיפול אורתודונטי מה עוד שיש תגובה אינדיבידואלית של כל אחד, שונות אינדיבידואלית, כך שלא הכל תלוי ברופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אצלי הטיפול התארך

    שני
    04/04/2012

    ואפילו נוספה לי בעיה. אני מטפלת אצל רופא מומחה
    אני מאד מבינה את עוגמת הנפש. יחד עם זאת כדאי לקחת ברוח טובה ולא לכעוס
    וכדאי להמשיך את הטיפול עד שהכל יתיישר היטב ואז תהיה מאד מרוצה ותחייך בלי סוף. אי אפשר לדעת הכל מראש ואני שאלתי הרבה שאלות לפני שהתחלתי טיפול...
    ועדיין לא ידעתי הכל וגם כעת לא יודעת הכל כולל הרופא.
    צריך לדעת שזה טיפול דינאמי ולא הכל מאה אחוז מהתחלה....אבל אתת זה יודעים רק מנסיון או רק שמישהוא אחר מסביר ליך מנסיון....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו