גומיות בין השיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גומיות בין השיניים
    שני
    15/04/2012

    שלום, אני בת 21 והתחלתי תהליך יישור שיניים הכולל עקירות. 2 שיניים עליוניות.
    יש לי בשן מס' 26 מבנה ללא כתר, שכל הקיר הפנימי שבור כמעט על לסוף החניכיים (צריכה לשקם את השן, או שלא. אבל מבחינה אורתודנטית לא כדאי לעקור כי אין מספיק עצם)

    לפני חמישה ימים שמו לי גומיות כחולות בלסת העליונה בין השיניים, מיום שאחרי יש לי כאבים עד כדי שאני לא יכולה ללעוס.
    בלסת השמאלית של השן עם המבנה זה ממש בלתי אפשרי, זה בגלל השן (26)?
    אפילו שעברו חמישה ימים עדיין אמור לכאוב?
    הכאבים בשיניים הקדמיות פחתו, אבל בלעיסה זה כמעט בלתי אפשרי..

    שאלה נוספת,
    נניח שלא אוכל לשקם את שן 26 ואצטרך לעקור אותה בנוסף לשן שלידה( לכיוון האמצע)
    יהיה אפשרי לבצע את היישור כרגיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גומיות בין השיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גומיות בין השיניים - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    16/04/2012

    הכאבים שאת מדווחת אינם חריגים.
    כל עקירה לא מתוכננת מחייבת הערכה מחדש של תוכנית הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו