סטיפינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטיפינג
    שאלה..
    16/04/2012

    שלום רב, יש לי שאלה..הייתי בהתייעצות לפני ששמתי סמכים בשיניים, 2 רופאים אמרו שצריך לעקור ו-2 רופאים אמרו שלא בגלל מבנה הפנים, אחד מהם אמר שצריך להרחיב את הקשתות, לבסוף הלכתי לרופא השני וסיפרתי לו על הרחבת הקשתות.
    כעת יש לי שן אחת בפנים, הרופא שם לי קפיץ כדי לפתוח את המקום שהשן תוכל לצאת, וכעת אמר שעלי לעשות פעולה שנקראת סטיפינג שזה שיוף השיניים על מנת לעשות מקום לשן. אני מאוד מפחדת לעשות את הפעולה הזאת, זה הליך בלתי הפיך.
    האם זה עוזר להרחבת הקשתות? האם השיניים שלי יראו מוזר לאחר הפעולה? הרופא אמר שהגודל של השיוף הוא כמו חוט דנטלי ולא ישימו לב..
    אשמח לקבל את עצתך לנושא..תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטיפינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטיפינג - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    16/04/2012

    הפעולה מאד מקובלת ביישור שיניים. אני מניח שהרופא שלך מומחה והוא יודע מה הוא עושה. כפי שאמרת הפעולה בלתי הפוכה ואם עושים אותה במקום שצריך זה עשוי לעזור להתקדמות הטיפול. אם הפעולה נעשית במקום הלא נכון זה עלול ליצור בעיה "קטנה". בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו