נסיגת לסת תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נסיגת לסת תחתונה
    אנה
    29/06/2012

    שלום רב.אני בת 19.לפני שבעה חודשים התלחתי טיפול אורתודונטי,התקנת גשר שיניים.עם הזמן הבחנתי בשינויים במנבה הפנים.הלסת התחתונה נסגה אחורה,כך שלסתות אינן נסגרות כראוי ויש בינן רווח של 1-2 ס"מ.כתוצאה מנסיגת לסת,פנים נהיו רזות יותר,לחיים נעלמו,פסנטר נהייה קטן וזויות השפתיים ירדו כלפי מטה.בנוסף יש לי סכסוכ במפרק הימני של הלסת(TMJ) בזמן פתיחת וסגירת הפה,לא מלווה בכאבים,אלא בסכסוכ.שאלה שלי מה ניתן לעשות כדי להחזיר את הלסת למקום?האם להוריד את הגשר והכול יחזור כפי שהיה או יש אפשרות באמצעות אותו הגשר להזיז את הלסת חזרה?או שהמקרה שלי ניתן לפטור רק על ידי כירורגיית פה ולסת?בנוסף שאלה היא האם מקרה זה הוא טעות בטיפול האורתודונט?תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיגת לסת תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיגת לסת תחתונה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    30/06/2012

    לא ברורה מטרת הטיפול האורתודונטי בך.לעתים המטרה היא לגרום לנסיגת הלסת התחתונה. בכל מקרה סביר להניח שניתן לתקן את המצב. עליך לעדכן את מי שמטפל בך בשינויים לא רצויים בהם את מבחינה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו