מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התעקמות לאחר טיפולגל17/07/2012
היי מגיל 12 עד 16 או 17 טופלתי במכבי אוטודנטיה ביישור שיניים, שמו לי קוביות, איתן הייתי 4 או 5 שנים.
לאחר שהורידו לי את הקוביות ,שמו לי קיבוע (ללא ידיעתי יש לומר) גם למעלה וגם למטה והביאו לי פלטה מברזל ושלחו אותי לביתי, ללא הסברים או הוראות... מעבר לזה שאת הפלטה מהברזל, עליי לשים כל לילה.
ובכן, את הפלטה שמתי בלילות בערך בחודשיים הראשונים ואחרי זה העפתי אותה.
היום אני בת 23, והשיניים שלי עקומות.
לא הייתי בביקורת אצל האורטודנט מאז אותו היום שבו הורידו לי את הקוביות, וגם לא נתבקשתי להגיע לביקורת. הטיפול כאמור הסתיים.
אני קוראת מאמרים בנושא וכתוב שלא נותנים בד"כ קיבוע ופלטה ביחד זה או או, חוץ מזה שעם קיבוע השיניים לא אמורות לזוז, ובכל מקרה יש דרישה להגיע פעם בחצי שנה לאורטודנט או רופא שיניים לראות מה מצב השיניים גם מבחינה של יישור ואיך הולך, וגם מבחינה הגיינית כיוון שקיבוע הוא גם מקור לקצת צרות אני מבינה...
שוב, לא נתבקשתי להגיע לביקורת.
עוד יומיים יש לי תור לביקורת אצל האורטודנט שקבעתי לעצמי, כי אני רואה שהשיניים מתעקמות על לא עוול בכפי, כנראה. (אפילו שלא שמתי את הפלטה המכוערת והלא עדכנית הזאת... היום כבר יש פלטות שקופות זה ידידותי יותר).
טופלתי במכבי שיניים ואני מבוטחת מכבי.
אני רוצה לדעת האם אני יכולה לדרוש מהם ליישר לי את השיניים בלי שיקחו לי על זה כסף..?
מה קורה במקרים כאלה??
ולמה לא ביקשו ממני להגיע לביקורת פעם בחצי שנה? למה אני צריכה להגיע למצב שאני באה לביקורת אחרי 6 שנים שלא ראיתי את האורטודנט שלי...?
יצא לך לשמוע על מקרים דומים לשלי? ששיניים התעקמו לאחר טיפול ממושך וקיבוע?
(ואני רק בת 23... אני לא פונה אלייך בגיל 60... חח)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעקמות לאחר טיפול - תגובה
ד``ר אריאל דינבר17/07/2012את צריכה לפנות לסניף בו טופלת ולבקש טיפול חוזר ללא עלות מהסיבות שתארת לנו. תבקשי שבקשתך תגיע ליועץ אורתודתונטיה. רק היועץ רשאי להחליט אם מגיע לך טיפול ללא עלות או בעלות חלקית. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
אמר שאין צורך בכלל לעקור שיניים
עכביש בשיניים לילדה בת 8.5
חלקים לא שלמים בפלטה ומה מטרתם
חוסר בשיניים לטרליות ומה ניתן לעשות
קושי להסיר את הפלטות לפני האכילה
יישור שיניים בפעם השנייה ושימוש בפלטה
רסן חיצוני בשיניים לילדה בת 15
מנח הלשון בפה בעת מנוחה, דיבור ובליעה
פלטות שקופות לשימור לכל החיים
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




